برخورد خودرو به هواپيما در فرودگاه اهواز

    کد خبر :120110

یک دستگاه خودروی حمل بیمار دوشنبه شب در فرودگاه اهواز با هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین برخورد کرد.
مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان دوشنبه شب گفت: برخورد خودرو حمل بیمار با دماغه هواپیما در فرودگاه اهواز باعث بروز خسارت این هواپیما شد.

به گزارش نامه نیوز، محمدرضا رضایی اظهار کرد :این اتفاق در ساعت 21:04 دقیقه دوشنبه شب در برخورد با هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین به علامت ثبت EP-CAS رخ داد.

وی ادامه داد: خودروی حمل بیمار به دلیل داشتن نقص فنی با دماغه هواپیمای متوقف شده در این فرودگاه برخورد کرده که در این هنگام باعث می شود هواپیمای یاد شده به خودروی سوخت رسان که سوخت رسانی به هواپیما را انجام داده و درپشت بال هواپیما قرار دارد برخورد کرده و باعث خسارت در قسمت بال هواپیما شود.

رضایی با بیان اینکه هواپیما خالی از مسافر بوده ادامه داد :برخورد این خودرو با هواپیما پس از سوخت گیری در محوطه پارکینگ هواپیما بوده است.

وی گفت: هواپیما در حال حاضر در فرودگاه اهواز زمین گیر شده تا پس از رفع نقص اجازه پرواز را از کارشناسان دریافت نماید.

تیرماه سال جاری نیز یک دستگاه خوردوی ایرکاندیشن خدمات فرودگاهی در فرودگاه اهواز با برخورد به بال هواپیمای MD88هواپیمایی تابان آن را زمین گیر کرد.

فرودگاه بین المللی اهواز به بیش از 20 نقطه پرواز داخلی و خارجی دارد که روزانه بیش از 100 پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه انجام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید