چرا پسر 19ساله،جسد پدرش را در کمد پنهان کرد؟

    کد خبر :120095

صبح روز ١٥ مهرماه دختر جوانی به مأموران پایگاه هشتم آگاهی تهران در خیابان دوازدهم فروردین مراجعه کرد و از مفقودشدن پدر ٦٠ ساله‌اش خبر داد
به گزارس نامه نبور ، وی گفت: پدر و برادرم در خیابان رودکی با هم زندگی می‌کنند، برادرم دیروز به من خبر داد که پدرمان صبح زود برای خرید کله‌پاچه از خانه خارج شده و بعد از آن دیگر خبری از او ندارد. از آنجایی که سابقه نداشته پدرم بدون خبر خانه را ترک کند، نگران او شدیم و درخواست رسیدگی به موضوع را داریم. برادر ١٩ساله این زن جوان نیز اظهارات مشابهی با گفته‌های خواهرش را مطرح کرد و از مفقودشدن پدرش پس از خروج از خانه برای خرید کله‌پاچه خبر داد. پس از آن تیمی ویژه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد. مدت کوتاهی پس از شروع تحقیقات، مأموران متوجه استرس و برخی رفتارهای عجیب پسر جوان شدند و در ادامه نیز دچار ضدونقیض‌گویی شد اما از آنجایی که مدارک مستندی وجود نداشت، تحقیقات و زیرنظرگرفتن پسر جوان ادامه یافت. در پی تمرکز روی رفتارها و اظهارات تنها مظنون پرونده، پسر ١٩ ساله سرانجام ساعت ١٠ صبح دیروز لب به اعتراف گشود و گفت پدرش را با ضربات چوب و چاقو به قتل رسانده و سپس جسدش را در کف کمد دیواری خانه دفن کرده و رویش را با سیمان پوشانده است. به دنبال این اظهارات پسر جوان، پرونده وارد مرحله جدیدی شد و بازپرس کشیک قتل تهران و مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران که مسئولیت تحقیق در مورد پرونده‌های قتل را بر‌عهده دارند، در جریان قرار گرفتند و برای تحقیق و بررسی صحنه جرم و کشف جسد به محل حادثه رفتند.

به گفته سرهنگ مکرم، در پی اظهارات اولیه متهم و حضور بازپرس و تیم‌هایی از پایگاه هشتم و اداره دهم پلیس آگاهی در محل سکونت این فرد و پدرش واقع در خیابان طوس، جسد مرد ٦٠ ساله از داخل کمد دیواری کشف شده و با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای ناحیه ٢٧ پرونده از این پس در اداره دهم رسیدگی خواهد شد.
متهم ١٩ ساله در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از ارتکاب این قتل به بازپرس و مأموران جنایی گفت: مادرم چهارماه پیش در پی آزارها و اذیت پدرم فوت شد و رفتارهای پدرم برای من به کینه از او تبدیل شده بود و تصمیم به انتقام از او گرفتم. صبح روز جمعه درحالی‌که در خانه خواب بود، اول با چوب چند ضربه به سرش زدم و بعد هم با چاقو چند ضربه زدم تا مطمئن شوم پدرم کشته شده است. این پسر همچنین در اظهارات اولیه خود گفت: خواهرم از ماجرای قتل بی‌خبر است، چون او ازدواج کرده و در خانه ما زندگی نمی‌کند. من بعد از اینکه پدرم را به قتل رساندم و جسدش را در کمد دفن کردم با او تماس گرفتم و گفتم بابا از خانه خارج شده و برنگشته و او هم صبح شنبه برای پیگیری به اداره پلیس رفت. صبح دیروز سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، با اعلام این خبر گفت: ابتدا این پرونده به‌عنوان مفقودی در دستور کار همکاران من در اداره هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و حدود ٤٨ ساعت پس از شروع تحقیقات بود که پسر مقتول حقیقت را افشا کرد و پرده از راز گم‌شدن پدرش برداشت.
درحال‌حاضر متهم به پدرکشی با اعتراف به قتل با دستور بازپرس جنایی در بازداشت موقت مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد تا تحقیقات تکمیلی دراین‌باره ادامه یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید