همکاری کنفدراسیون صنعت فرانسه با ایدرو

    کد خبر :12007

ایدرو یک سازمان توسعه‌ای به منظور گسترش و نوسازي صنايع كشور است که این سازمان در راستای ارائه خدمات بهتر با کنفدراسیون صنعت فرانسه تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف صنعتی امضا کرده است.

سازمان گسترش  و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) يک سازمان توسعه‌اي بوده كه به منظور گسترش و نوسازي صنايع كشور از راه بررسي هاي علمي و صنعتي و تهيه و تربيت كادر مديريت و تاسيس شركتهاي صنعتي، معدني و خدماتي و يا مشاركت در آنها و كمك و راهنمايي‌هاي فني به واحدهاي صنعتي و معدني در سال 1346 تشکیل شده است. ايدرو بر اساس قانون اجرايی کردن سياستهای کلی اصل 44 مکلف به سرمايه گذاري در حوزه هاي صنايع نوين (High Tech) و مناطق كمتر توسعه يافته است. همچنين نوسازي و توسعه صنعتي كشور، توسعه مدیریت در صنعت و مديريت و اجراي پروژه هاي بزرگ صنعتي براساس قانون تاسيس و اساسنامه از خدمات ایدرو است.

بنابراین گزارش، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با ایجاد زمینه مناسب برای توسعه صنعتی کشور با رویکردهای توسعه فنآوری و دانش فنی، توسعه مدیریت در صنعت، توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی و نوسازی و بهسازی صنایع، ضمن اجرای طرح‌های بزرگ، سرمایه‌گذاری مستقیم با هدف توسعه زمینه‌های اولویت‌دار صنایع هدف را با نگاه کلان انجام می‌دهد.

این گزارش می افزاید: این سازمان در راستای ارائه خدمات بهتر با کنفدراسیون صنعت فرانسه تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف صنعتی امضا کرده است. ایدرونیوز در این زمینه خبر داده است: “براساس این تفاهم نامه که مدیر امور بین الملل ایدرو و فیلیپ گوتیر(Philippe Gautier) مدیر اجرایی کنفدراسیون صنعت فرانسه امضا کردند، دو طرف درخصوص حمل ونقل ، صنایع ریلی ، انرژی و انرژی نوین، نفت، گاز و پتروشیمی، توسعه زیر ساخت، خودرو، کشتی سازی، های تک، آی تی و سرمایه گذاری همکاری خواهند کرد. در این تفاهمنامه همچنین بر توانمندسازی مدیران ایرانی، انتقال تکنولوژی و دانش، تبادل تجربیات، ارتباط با صنعت گران بین المللی تاکید شده است. براساس این تفاهم نامه توانمندی های ایدرو و شرکت های تابعه آن به اعضای کنفدراسیون صنعت فرانسه به عنوان دوازه ورود به صنعت ایران معرفی می شوند. کنفدراسیون صنعت فرانسه همچنین در زمینه سرمایه گذاری، بیمه سرمایه گذاری و پروژه های کلان به ایدرو کمک خواهد کرد.”

یادآور می شود: کنفدراسیون صنعت فرانسه (MEDEF) بزرگترین کنفدراسیون صنعتی اروپا به شمار می رود که دارای 750 شرکت زیر مجموعه و هشت میلیون عضو است و شرکت های بزرگی چون توتال ، ایرباس ، ونسی ، آلستوم ، بانک بی ان پی(BNP ) از اعضای آن هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید