سایه اختلاف بر سر ائتلاف «اصلاح‌طلبان – اعتدالیون» /مازنی: اصولگرایان معتدل بدون اصلاح‌طلبان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ۹:۵۲
    کد خبر :120058

عضو فراکسیون امید مجلس دهم می گوید ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالیون نه تنها نباید از هم بپاشد بلکه باید قوی تر از گذشته هم شود.
حجت الاسلام احمد مازنی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره احتمال عدم ائتلاف اصلاح طلبان و اصولگرایان مستقل در انتخابات 98 به گفت:معتقدم ما همچنان بین عقلای قوم نیاز به همگرایی داریم چرا که شرایط جامعه و رفتار رقیب هنوز آنقدر منطقی نشده که جبهه اصلاحات بدون همکاری اصولگرایان عاقل و نیروهای اعتدالی بتواند کاری را از پیش ببرد.

 

وی اظهار داشت: البته ما معتقدیم این بار اگر قرار است ائتلافی صورت گیرد باید قبل از نهایی شدن ائتلاف همه جزئیات ائتلاف مشخص شود که ما برای چه امری ائتلاف می کنیم و مبانی ائتلاف چیست، دستاوردهای آن چه باید باشد و در قالب صورتجلسه و توافق نامه بین طرف های مختلف امضا شده و شکل بگیرد. حتی به افکار عمومی نیز اعلام شود تا مردم بدانند به چه ائتلافی می پیوندند و رای می دهند.

مازنی با تاکید بر اینکه ما باید دایره ائتلاف را توسعه دهیم گفت:ما نه تنها با اصولگرایان معتدل باید ائتلاف کنیم بلکه هرچقدر بتوانیم در سطح جامعه همگرایی ایجاد کنیم به نفع نظام است.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه من به ائتلاف اعتقاد دارم تاکید کرد:ما بدون ائتلاف نمی توانیم کاری را از پیش ببریم ،گرچه اصولگرایان معتدل نیز نمی توانند بدون اصلاح طلبان کاری را از پیش ببرند و موفق باشند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد:جریان افراطی که در جریان اصولگرا وجود دارد اگر ببیند که اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل از هم جدا شده اند هم اصلاح طلبان را تضعیف می کند و هم اصولگرایان معتدل را که نقش بسزایی در شکست آنها داشتند. برای جلوگیری از این مشکل ما باید ائتلاف را ادامه دهیم و چه بسا آنرا نیز قوی تر کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید