جزایری: در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به فضای مجازی توجه کنیم

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۸:۳۷
    کد خبر :119896

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت:فضای مجازی آنقدر اثر گذار است که کارش با یک کارگروه راه نمی افتد، باید به طور ویژه برای این حوزه در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنیم.

سردار مسعود جزایری در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید ببینیم در سال های گذشته چه کردیم که برای چهلمین سالگرد می خواهیم کار دیگری انجام دهیم. پیشنهادم این است که باید روی این موضوع کار شود .

وی ادامه داد: این روش راه را برای ما روشن می‌کند. باید سیاست های کلان مبتنی بر این موضوع که تاکنیک و روش ما چیست روشن شود. لازم و ضروری است که هرچه زودتر این کارها انجام شود تا مبتنی بر آنها اگر قرار است ساختار و کارگروهی داشته باشیم به انجامش برسانیم.

جزایری سپس گفت: رویکرد مردم محوری موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود. باید جایگاه حضور مردم در چنین مراسمی روشن شود، ضمن اینکه باید در جلسات بعدی وظایف کارگروه ها هم مشخص شود. مثلا وقتی می گویم کارگروه کودک منظورمان چیست؟ به نظرم کارگروه های دیگری هم تشکیل شود.

وی در پایان گفت: فضای مجازی آنقدر اثر گذار است که کارش با یک کارگروه راه نمی افتد باید به طور ویژه برایش برنامه ریزی کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید