هیچگونه تعدیل نیرو در مترو تهران نخواهیم داشت

    کد خبر :119791

مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه هیچگونه تعدیل نیرو در این شرکت نخواهیم داشت، گفت: پرسنل را بیهوده نگران نکنید.

صبح امروز طی مراسمی با حضور افندی زاده قائم مقام و ربیعی مشاور ارشد معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از زحمات محمد احمدی بافنده تقدیر و فرنوش نوبخت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری متروی تهران معرفی شد.

افندی زاده در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات بی دریغ و شبانه روزی محمد احمدی بافنده، تصریح کرد: یکی از مهمترین شرکت‌های شهرداری تهران در بخش خدمات رسانی به شهروندان شرکت بهره برداری مترو است که سهم قابل توجهی در جابه جایی روزانه شهروندان ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در کنار توسعه خطوط مترو باید به توسعه ناوگان و تامین واگن به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان توجه شود، گفت: کاهش سرفاصله حرکت قطارها در دستور کار است. باید بتوانیم هدوی-سرفاصله- 2 تا 3 دقیقه ای را برای خطوط مترو فراهم کنیم.

افندی زاده با اشاره به اینکه اصلی ترین سرمایه شرکت در ارایه خدمات رسانی بهتر، نیروی انسانی متخصص است، اضافه کرد: خوشبختانه در شرکت بهره برداری مترو افراد متعهد ، کارآمد و متخصصی حضور دارند که در جهت خدمات رسانی به شهروندان نقش بسیار تاثیرگذاری داشته اند.

به گزارش شهرنوشت، در ادامه این مراسم فرنوش نوبخت مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری متور تهران تصریح کرد: از همین امروز جلسات رسمی با مدیران حوزه شرکت بهره برداری مترو آغاز می‌شود و سیستم کاری در این حوزه بسیار شفاف خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه هیچگونه تعدیل نیرو در این شرکت نخواهیم داشت، گفت: پرسنل را بیهوده نگران نکنید.

نوبخت با بیان اینکه اهداف شرکت بهره برداری مترو توسعه خدمات به شهروندان است، بیان کرد: انتظار دارم با همکاری و همدلی تمامی کارکنان در جهت اهداف از پیش تعیین شده این شرکت و برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان گام برداریم.

محمد احمدی بافنده نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیار خرسندم سکان کشتی بزرگ خدمت به شهروندان در دست مهندس نوبخت قرار می‌گیرد و امیدوارم در سایه همت والای وی پرشورتر اهداف شرکت بهره برداری به ثمر رسد.

احمدی بافنده مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روحیه ، ذهن و عمل انقلابی ، خاصیت و لازمه ادامه حیات است، گفت: امیدوارم در روحیه انقلابی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

وی ابرازامیدواری کرد با فراهم شدن زیر ساخت‌ها شاهد کاش سرفاصله حرکت قطارها باشیم و گفت: با توجه به اینکه مدیریت شهری در تلاش است تا تعداد قطارهای مترو افزایش یابد، کاهش سرفاصله حرکت قطار ها از اهداف ما است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید