“نوبخت” مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران شد

    کد خبر :119747

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه صبح امروز در این شرکت برگزار شد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، در اين مراسم كه با حضور مهندس ربيعي مشاور معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداري تهران، قائم مقام و معاونان و مديران اين شركت برگزار گرديد، مهندس نوبخت به عنوان مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه معرفي شد.

دكتر افندي زاده ضمن تشكر از زحمات دكتر احمدي بافنده در زمان تصدي مسئوليتش، بحث تامين واگن مترو و كاهش فاصله گذر قطارها را از برنامه هاي اصلي معاونت حمل و نقل در حوزه مترو عنوان كرد و افزود: تلاش مي كنيم با تامين ناوگان مورد نياز فاصله گذر قطارها را در خطوط مترو كاهش دهيم.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداري تهران ادامه داد: خوشبختانه نيروي كار متخصص در شركت بهره برداري مترو تهران و حومه وجود دارد و با توجه به شناختي كه دارم افرادي متخصص، متعهد و دلسوز در اين شركت حضور دارند كه براي ارائه خدمات مناسب و جلوگيري از بروز حوادث به طور شبانه روزي در حال تلاش هستند.

وي در ادامه سرمايه گذاري بخش خصوص را در مترو تهران ضروري دانست و گفت: خوشبختانه در هيئت مديره شركت بهره برداري مترو تهران هم اين بحث مطرح شده و در حال پيگيري موضوع هستيم.

دكتر احمدي بافنده نيز در اين جلسه ضمن تبريك مسئوليت جديد به مهندس نوبخت، گفت: خوشحالم كه يك نفر از خانواده مترو به عنوان مديرعامل جديد اين شركت منصوب شده است.
وي ادامه داد: اميدوارم مديرعامل جديد پرفروغ تر از ديگران بتواند مترو را به جايي كه بايد برساند.

احمدي بافنده در پايان گفت: من از تك تك همكارانم در شركت بهره برداري مترو تهران و حومه تشكر مي كنم كه همگي آنها براي ارائه خدمات به مردم شبانه روزي زحمت مي كشند.
در ادامه اين مراسم مهندس نوبخت با تشكر از زحمات احمدي بافنده مديرعامل پيشين شركت بهره برداري مترو تهران گفت: اميدوارم كه بتوانم در كنار اين مجموعه روند رو به رشد مترو تهران را باشتاب بيشتري دنبال كنيم.

وي با تاكيد براينكه سيستم كار در شركت بهره برداري مترو تهران بايد شفاف باشد افزود: توسعه خدمات مترو، رفع نواقص كنوني و اتمام پروژه هاي باقيمانده از جمله اهداف من در اين مسئوليت جديد است.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه گفت: با تلاش دكتر احمدي بافنده و ساير همكاران در دوسال اخير شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در توسعه مترو در سطح شهر توفيقات زيادي داشته است.

وي با تاكيد بر اهميت افزايش ظرفيت مترو و ارتقا ايمني آن افزود: شركت بهره برداري مترو تهران مهمترين شركت حوزه حمل و نقل عمومي تهران است و با توجه به اينكه شاهد گسترش و رشد خطوط مترو در تهران هستيم، قطعا اين شركت نياز به مديريت مبتني بر دانش روز دارد.

مهندس جعفر ربيعي مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداري تهران با ابراز خوشحالي از اينكه باز هم در جمع همكاران سابق خود در مترو حضور دارد افزود: قطعا اولويت شهرداري در اين دوره موضوع حمل و نقل است و مطمئنا در حمل و نقل عمومي مهمترين بحث مترو است.

وي با اشاره به اينكه معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران مسئوليت بزرگي را در خصوص هماهنگي بين سه شركت مترو، بهره برداري مترو و واگن سازي تهران به من واگذار كرده است افزود: يكي از دغدغه هاي بهره برداري مترو تهران در سالهاي گذشته اين بود كه حرفش به اندازه اي كه لازم بود شنيده نمي شد و اكنون اميدوارم كه بتوانم جايگاه اين شركت را بهبود ببخشم.
وي با تبريك مسئوليت جديد به مهندس نوبخت تصريح كرد: همه بايد تلاش بكنيم تا بهترين خدمات را به مردم ارائه دهيم. خوشبختانه زمينه براي كار و خدمت بيش از گذشته فراهم شده است و هيچ بهانه اي براي اينكه در جهت ارتقا هرچه بيشتر خدمات رساني مترو به مردم تلاش كنيم، نخواهيم داشت.

گفتني است عضويت در هيئت مديره شركت بهره بهره برداري مترو و معاونت اين شركت و فعاليت و تخصص در حوزه مترو از سوابق كاري مهندس نوبخت بوده است.

لازم به ذكر است كه مهندس جعفر ربيعي، دكتر ناصري و مهندس نوبخت نيز جايگزين سه تن از اعضاي هيئت مديره سابق شركت بهره برداري مترو تهران شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید