جزئیات پدرکشی در خیابان طوس

    کد خبر :119742

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت جزئیاتی بیشتر از قتل مردی 60 ساله به دست پسر 19 ساله‌اش را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حمید مکرم درباره جزئیات بیشتر از این جنایت، اظهار کرد: به دنبال آنکه در تاریخ 15 مهرماه امسال جوانی 19 ساله از مفقود شدن پدرش خبر داد، تیمی ویژه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند اما در تحقیقات بعدی آنان متوجه شدند که این جوان در اظهارات خود موارد ضد و نقیض زیادی را اعلام کرده است.

به دنبال همین اظهارات، مأموران تحقیقات را بر روی اظهارات این پسر 19 ساله معطوف کردند که سرانجام صبح امروز این جوان 19 ساله اعتراف کرد که پدرش را با ضربات چوب و چاقو به قتل رسانده و سپس جسدش را در کمد دیواری خانه دفن کرده و رویش را با سیمان پوشانده است.

مکرم با بیان اینکه به دنبال این حادثه کارآگاهان به محل سکونت این فرد واقع در خیابان طوس بین قصرالدشت و کارون اعزام شدند، گفت: جسد این فرد از داخل کمددیواری کشف شده و موضوع به دادسرای ناحیه 27 اعلام شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت افزود: متهم درباره انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت به ماموران اعلام کرد که مادرش در پی آزارها و اذیت پدرش فوت کرده است و همین موضوع سبب گرفتن کینه از پدرش شده و در حالیکه روز جمعه در حال استراحت در خانه بوده چند ضربه با چوب به سر پدرش زده و سپس با ضربات متعدد چاقو به گردن، پدرش را کشته است.

به گفته مکرم، تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید