حکم اعدام برای قاتل قاچاقچی اسلحه

    کد خبر :119710

مرد جوان که طی جدالی خونین دریکی ازباغ‌های کرج، قاچاقچی اسلحه را کشته بود پس از محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز با رأی قضات به قصاص-اعدام- محکوم شد.

در این جنایت که بعدازظهر چهارم آذر سال 94 اتفاق افتاد، یک باغبان با شنیدن صدای شلیک گلوله از باغ مجاور با پلیس 110 تماس گرفت. او گفت: دقایقی پیش، درحالی که مشغول کار در باغ بودم ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای از باغ همسایه به گوشم رسید.

فکر می‌کردم احتمالاً سگ نگهبان باغ را کشته‌اند اما وقتی از بالای دیوار کوتاه به باغ مجاور نگاه کردم دیدم مرد همسایه بشدت زخمی شده وغرق خون روی زمین افتاده است.با اعلام این خبر بلافاصله مأموران در محل جنایت حضور یافتند و با جسد مرد 46 ساله‌ای به نام «الیاس» روبه‌رو شدند.

ازسوی دیگرمرد باغبان که با پلیس تماس گرفته بود در بازجویی به کارآگاهان وتیم جنایی گفت: «بعد از شلیک گلوله، صدای موتورسیکلتی را شنیدم که بسرعت از باغ خارج شد.همان موقع موتورسوار را از پشت سرش دیدم که یک مرد جوان بود.»

درادامه تحقیقات تخصصی، مأموران وقتی به تلفن همراه مقتول دست یافتند فهمیدند او ساعتی قبل از کشته شدن با مرد جوانی به نام شاهین تماس داشته است.

پس از چند روز محل سکونت شاهین شناسایی شد و او با اعتراف به قتل، دستگیر و روانه زندان شد. سرانجام شاهین به اتهام قتل عمد، قاچاق و حمل و نگهداری اسلحه در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر و با حضور قاضی یزدان‌پور وقاضی خنک دار-مستشاران دادگاه- پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه دادگاه اولیای دم از قضات خواستار قصاص مرد جوان شدند. آنگاه به دستور رئیس دادگاه متهم پای میز محاکمه قرار گرفت تا به سؤالات قضات پاسخ دهد.

شاهین در جواب رئیس دادگاه گفت:«34 سال سن دارم و پیش از این حادثه هم به خاطر مواد مخدردستگیر شده بودم.آن روزهم به خاطربرخی اختلاف‌ها دوستم را کشتم.»قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم وارد شور شدند و او را به قصاص ـ اعدام ـ محکوم کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید