۱۷۰۰ متجاوز مرزی در ارومیه دستگیر شدند

    کد خبر :119634

فرمانده هنگ مرزی ارومیه از دستگیری یک هزار و ۷۰۰ متجاوز مرزی در ارومیه خبر داد.
سرهنگ علی علیپور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در یکسال گذشته یک هزار و ۷۳۰ متجاوز مرزی و ۱۰ قاچاقچی انسان در مرز ارومیه دستگیر شده است افزود: در این راستا ۶۶ نفر قاچاقچی کالا و ۱۶ قاچاقچی نیز در مرز ارومیه دستگیر شده اند.
به گزارش نامه نیوز ،وی کشف انواع داروی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال، بیش از ۱۰ میلیون نخ سیگار به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد و کشف بیش از ۳۰۰ کیلو گرم مواد مخدر را از دیگر اقدامات هنگ مرزی ارومیه در یکسال گذشته عنوان کرد.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه همچنین اضافه کرد: در این مدت ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر، البسه به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان و دارو به ارزش ۲ میلیارد تومان از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

علیپور با بیان اینکه هم اکنون امنیت کامل در مرزهای ارومیه حکمفرماست اظهارداشت: در سایه توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش نیروهای مرزبانی، امنیت کامل در مرزهای آذربایجان غربی برقرار است.

وی با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: اگر امروز در مرزها امنیت کامل برقرار است، این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم چرا که برای صیانت از خاک و ناموس مردم از جان خود گذشتند.

علیپور گفت: هنگ مرزی ارومیه در قسمت شمالی آذربایجان غربی قرار گرفته است که از دو بخش مهم سومای برادوست و سیلوانا تشکیل شده است.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با اشاره به طول مرزهای آذربایجان غربی با کشورهای همسایه عنوان کرد: طول این مرزها ۱۶۰ کیلومتر است و از این مرزها حتی یک شرور نیز جرأت وارد شدن به کشور را ندارد.
وی افزود: در مرزها با ایجاد پاسگاه‌ها، برجک‌ها، ایجاد سیم‌خاردار و آموزش نیروها از لحاظ عملی و علمی و نصب دوربین‌های اوبتیکی و الکترونیکی و کانال کشی‌هایی که انجام شده است، از مرزها حفاظت می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید