برنامه رنو برای افزایش تولید خودروهای الکتریکی

    کد خبر :119534

شرکت خودروسازی رنو فرانسه با هدف افزایش میزان فروش خود قصد دارد محصولات و خودروهای برقی تولیدی خود را تا سال ۲۰۲۲ میلادی، ۴۴ درصد افزایش و گسترش دهد.

 که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود به این منظور رونمایی کرده‌اند. بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط‌زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، شرکت رنو فرانسه نیز از این روند مستثنی نیست و می‌خواهد پا‌به‌پای سایر شرکت‌های خودروسازی پیش برود. کارلوس گوسن، مدیرعامل اجرایی گروه خودروسازی رنو و نیسان جمعه گذشته اظهار کرد: «خودروهای برقی و الکتریکی تبدیل به عاملی برای پیشرفت و سودآوری خودروسازها در جهان شده‌اند و از طرفی با استقبال بی‌نظیری از جانب مردم و شهروندان مواجه شده است.»  به‌نظر می‌رسد این خودروساز فرانسوی با توجه به سرمایه‌گذاری‌های اخیر در ایران، هند و روسیه از پیشرفت خوبی در زمینه سودآوری و فروش برخوردار شده است و در این زمینه از شریک تجاری خود – نیسان – که در چین اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است، سبقت گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید