حاشیه‌های زندگی شخصی خانم مجری، جنجالی شد/عکس

    کد خبر :119369

نیلوفر امینی‌فر با اجرا در برنامه پرطرفدار دخترانه شناخته شد. بعد از آن در برنامه‌هایی مثل تصویر زندگی، خونه من خونه تو و تهران بیست هم مجری بود اما هیچ کدام از این تجربه‌ها نتوانست او را به مجری ستاره‌ای در تلویزیون تبدیل کند.

نیلوفر امینی‌فر را هم می‌توان در لیست مجری‌های پرحاشیه تلویزیون قرار داد. مصاحبه‌ای که وی به تازگی انجام داده است جنجال‌های جدیدی را در فضای مجازی درباره زندگی شخصی امینی‌فر به وجود آورده است.

به همین بهانه سوژه داغ این هفته مروری بر حاشیه‌های زندگی این مجری است.

شوک شدن نیلوفر امینی‌فر از خبر درگذشتش

سال قبل خبر درگذشت نیلوفر امینی‌فر در فضای مجازی منتشر شد. وی همان زمان در مصاحبه با دیباچه این موضوع را تکذیب کرد و در اینستاگرامش نوشت: «بعضی وقتا زدن حرف دل حالتو خوب می کنه، اما موقعی خوبتر می‌شی که شنونده یا خواننده بدون قضاوت ناعادلانه درکت کنه…».

انتشار عکس‌های خصوصی

مدتی قبل نیز عکس‌های خصوصی نیلوفر امینی‌فر بدون اجازه‌اش منتشر شد. وی در این باره گفته بود: آن عکس‌ها به لحاظ ظاهری مورد دار نبود ولی به من از تلویزیون تذکر دادند که ترجیحا یک مجری بهتر است که عکس‌های تست گریم یا اگر ژستی در آتلیه‌ای گرفته است، منتشر نکند.

پاسخ‌های مبهم نیلوفر امینی‌فر درباره مرد زندگی‌اش

چقدر زنی هستی که مردی را که دوست داری می‌توانی خوشبخت کنی؟

خیلی، اگر چهار پنج سال قبل این را می‌پرسیدی اینقدر نمی‌توانستم قاطعانه به آن پاسخ بدهم. من توقع دارم کسی که قراره به زندگی من بیاید قطعا باید مرد باشد یعنی پشتوانه خوب، تکیه گاه خوبی باشد. وی ادامه داد: هیچ فردی در زندگی من باعث نمی‌شود حال من دگرگون شود و من همین حال خوب را خواهم داشت. امینی‌فر اظهار داشت: اگر آدم‌هایی به قصد ضربه زدن به زندگی من بیاید از آنها عبور می کنم.

آدم اشتباهی زندگی خانم مجری

مجری سابق تهران بیست گفت: زمانی که یک مرد وارد زندگی شما شود و شما خودت نباشی بدان آن آدم فرد اشتباهی در زندگی تو است.

چقدر اهل خرج کردن خودت در رابطه عاطفی هستی؟

هر چقدر دلم بخواهد، من اگر دوست داشته باشم خودم را خرج می کنم و اگر دلم نخواهد متوقف میکنم. وی اظهار داشت: دو رویی و خیانت باعث توقف من در هر رابطه‌ای می‌شود.

نیلوفر امینی‌فر در ادامه بیان کرد: تو اگر حالت با من خوب نیست می‌توانم آدم زندگی تو نباشم. من نیلوفر امینی فر، مجری هستم، بازیگر هستم، شاید یک ذره معروفیت دارم، شاید سلبریتی هم باشم، چرا من را به زور انتخاب می‌کنی این بزرگترین خیانت است. هر خیانتی را می‌شود پذیرفت جز ابراز دوست داشتن‌های الکی.

جمله عجیب و معنادار مجری مشهور

اگر یک جمله هایلایت شده در گفت و گوی ما بخواهد بیرون بیاید، درباره خانم‌هایی که از روابط عاطفی گذر کنند بدون اینکه کمترین آسیب را ببینند، چه می‌گویی؟

امینی‌فر بیان کرد: آدم‌های سمی را از زندگی خود حذف کنید، خودتان باور داشته باشید با حذف آدم‌های سمی نه تنها خسارت نمی‌بینید بلکه یک منفعت است. خواهش میکنم خودتان را باور کنید قطعا شما کامل ترین، دوست داشتنی ترین و زیباترین خانم هستید.

برای نیلوفر امینی‌فر آرزوی موفقیت در زندگی شخصی و کاری‌اش داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید