اعتراض به پارک‌خواری در مقابل شورای شهر تهران

    کد خبر :119189

هم‌اکنون تعدادی از اهالی منطقه پاسداران در اعتراض به تغییر کاربری و تبدیل فضای سبز به مسکونی مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، تعدادی از اهالی منطقه پاسداران در اعتراض به تغییر کاربری و تبدیل فضای سبز به مسکونی هم‌اکنون مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند. یکی از معترضین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه این اعتراضات حدود یک سال قدمت دارد، گفت: سال 92 پارک بوستان پنجم در منطقه 4 شهرداری تهران ناحیه 3 به وسعت 3800 متر به قیمت 20 میلیارد تومان برای ساخت دو برج 15 طبقه به پیمانکار فروخته شد.

او ادامه داد: پیمانکار تمام درخت‌های قدیمی 100 الی 200 ساله این پارک را نابود کرده است تا زمینه را برای ساخت و ساز آماده کند.

این شهروند با تاکید بر اینکه اعتراضاتشان مدت‌هاست ادامه دارد، افزود: توانستیم با اعتراض جلوی گودبرداری را بگیریم، اما هنوز ساخت و ساز ادامه دارد. این دفعه اولی است که جلوی شورای شهر تجمع کرده‌ایم و شهردار منطقه نیز پاسخ درستی نمی‌دهد و اعلام می‌کند که زمین فروخته شده، این در حالی است که بر اساس طرح تفصیلی کاربری این زمین خدماتی است که یا باید به فضای سبز یا آتش نشانی اختصاص یابد.

قابل ذکر است پیش از این زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر اعلام کرده بود، پیگیری‌هایی را در این زمینه انجام داده است، اما به گفته معترضان این پیگیری‌ها هنوز به جایی نرسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید