آمریکایی ها به نقش سپاه در منطقه واقف هستند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۶:۳۲
    کد خبر :119159

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش سپاه در منطقه و دفاع از کشور گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند سپاه اگر نبود کشور نبود.

علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر تشدید تحریم ها علیه ایران گفت: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب تاکنون از هر گونه دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران خودداری نکردند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران براساس قانون اساسی حافظان انقلاب و حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هستند و وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: سپاه یک نهاد مقدسی است که برخاسته از متن مردم است و عملاً تاکنون خطرات زیادی از جمهوری اسلامی ایران با دفاع هوشمندانه ای که سپاه پاسداران داشته، رفع کرده اند. دشمنان ما هم به خصوص آمریکایی ها و صهیونیست ها می دانند که نقش سپاه چقدر حساس است. هم در دفاع از کشور و هم نظام جمهوری اسلامی ایران و هم در حمایت از دوستان جمهوری اسلامی ایران در منطقه که عمدتاً حول محور مقاومت هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر کمک های آموزشی و تعلیمی سپاه در سوریه و عراق نبود، حکومت های کنونی عراق و سوریه که برخاسته از رأی مردم هستند ساقط می شد و جای آن عوامل آمریکا مانند داعش در بغداد و دمشق حاکم می شدند؛ بنابراین نقش سپاه پاسداران در حفاظت از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی ایران و آرمان های اسلامی بسیار برجسته است. برای همین دشمنان ما روی سپاه پاسداران تکیه می کنند ولی همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند سپاه اگر نبود کشور نبود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید