سامانه‌های هوشمند اعتماد مردم را به دولت افزایش می‌دهد

  • اقتصادی
  • دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۳۶
    کد خبر :11889

معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست گفت: سامانه های هوشمند با توجه به قابلیت هایی که دارند اعتماد مردم را به دولت افزایش می دهد.

 عیسی نجفی امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد عنوان کرد: سامانه های هوشمند با توجه به قابلیت هایی که در سرعت و امنیت دارند اعتماد مردم را به دولت افزایش می دهد.

معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست افزود:این سامانه ها می توانند در کوتاه ترین مدت، اطلاعات وسیعی را در اختیار کاربران قرار دهند ضمن اینکه امنیت بالایی را در انتقال اطلاعات برخوردار هستند. یکی از راهبردهای مهم در چارچوب دولت الکترونیک ارائه سرویس های کارآمد و متنوع به شهروندان است.

نجفی بیان کرد:این سرویس ها و سامانه های هوشمند هزینه های کمتری در روند خدمت رسانی به همراه دارد و سطح رضایتمندی را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد:طرح «GNAF» یکی از سامانه های هوشمند است که می تواند با ثبت نشانی های استاندارد دستگاههای اجرایی و افراد خدمات خوبی را در جمع آوری اطلاعات در اختیار کاربران قرار دهد.

معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست عنوان کرد:این سامانه در واقع منظومه ای استاندارد و یکپارچه از اطلاعات است که به صورت تخصصی و طبقه بندی شده ارائه شده است. در اجرای این طرح دستگاههای مختلفی مشارکت داشته اند بی شک افزایش مشارکت‌های همگانی نیز می تواند در تحقق دولت الکترونیک تاثیر گذار باشد. دستگاه‌های اجرایی باید نشانی های خود را با نشانی های استاندارد منطبق سازند تا از یک معیار واحد در ارتقای سطح کیفی خدمات بهره مند شویم.

استاندار قم نیز با اشاره به طرح «GNAF» ادامه داد:این طرح برای نخستین بار در سطح کشور در قم به بهره برداری رسید باید توجه داشت که همراهی مسئولان موجب اجرای مطلوب طرح می شود. برای داشتن شهری هوشمند باید تلاش کرد تا با توسعه خدمات و کاهش هزینه ها در جلب رضایت مردم در ارائه خدمات گام برداریم.

سید مهدی صادقی امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد عنوان کرد: نگاه دولت به مسائل مختلف، فراجناحی است چرا که نگاه فراجناحی موجب همدلی و هم افزایی می شود. تعامل و همگرایی موجب بهبود کیفیت خدمات به مردم می شود در این زمینه با تشکیل کارگروهی تخصصی می توان به تعامل بهتری در مسائل دست یافت. دولت یازدهم نقاط قوت زیادی در اجرای پروژه های متعدد داشته و با نگاهی کارشناسی این طرح را به بهره برداری رسانده است.

صادقی بیان کرد:در استان قم مشکلات زیادی وجود داشت که با نگاه فراجناحی و پیگیری های دولت حل شد و پروژه‌های زیادی در حوزه های عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی به ثمر نشست.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه ها بدون تعامل و همفکری به نتیجه نمی‌رسد در این مسیر مسئولان دستگاههای اجرایی به خوبی رسالت خود را می شناسند و در جهت انجام وظیفه تلاش می کنند.

صادقی با اشاره به برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت گفت: دستگاههای اجرایی در تشکیل ستادها جهت برگزاری انتخابات اهتمام ویژه ای داشتند که قابل توجه است.

وی عنوان کرد: هیچ ابهامی در مورد مشارکت در برگزاری انتخابات وجود ندارد، با این وجود به عنوان نماینده دولت تاکید می کنیم که در اختیار دادن امکانات و تجهیزات در اختیار کمیته های اجرایی انتخابات یک وظیفه مهم است. طبق منویات رهبری همه ما در جلب مشارکت های مردمی در جهت برگزاری انتخابات دارای مسئولیت سنگینی هستیم و باید در این زمینه تلاش جدی صورت گیرد. در انتخابات سال 95 تعامل خوبی از سوی مسئولان و دستگاههای اجرایی شاهد بودیم و باید بدانیم که انتخابات سال جاری از حساسیت و ویژگی های زیادی برخوردار است و باید در چارچوب قوانین در راستای برگزاری آن اهتمام ورزیم.

صادقی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم انتخاباتی با شکوه سالم و با نشاط در چارچوب قانون برگزار شود و مردم حداکثر مشارکت خود را در این انتخابات داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید