وقتی خانم بازیگر مجری می شود

    کد خبر :118429

«زنان قصه ما» عنوان برنامه‌ای تولیدی از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که از شنبه 15 مهرماه ساعت 22 بر روی آنتن می‌رود.

نوید محمودی تهیه کننده برنامه «زنان قصه ما» در توضیح این برنامه گفت: این برنامه قصه بانوانی است که در نبود همسر تصمیم گرفته‌اند تا مدیریت زندگی و اداره آن را بر عهده گیرند. «قصه زنان ما» روایت سخت کوشی و تلاش گری هر یک از آن در ساختن زندگی است.

محمودی ادامه داد: این برنامه از یک گفت‌وگوی استودیوی تشکیل شده که همراه با آن مستندهایی از زندگی این بانوان ( راه اندازی شغل و کارآفرینی برای دیگر بانوان سرپرست خانوار) در قاب تصویر به نمایش داده می‌شود.

تهیه کننده برنامه «زنان قصه ما» اضافه کرد: از نکات مهم این برنامه می توان به گفتگو خانم فریبا کوثری با بانوان دعوت شده به این برنامه اشاره کرد.

تهیه کننده مجموعه «زنان قصه ما» گفت: ایده این برنامه در جلسه مشترک مدیران شبکه پنج و کمیته امداد طراحی و ایده پردازی شد. مساله طلاق یکی از آسیب های اجتماعی است که در دستور هر دو نهاد قرار دارد. به همین علت مساله توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی زنان بی سرپرست موضوع ساخت این برنامه تلویزیونی شد. زنان قصه ما نشان می‌دهند علاوه بر اداره زندگی خود، با کارآفرینی‌های زنانه، از توانایی فعالیت موثر اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی بانوان دیگر نیز بهره‌مند هستند.

برنامه تولیدی «زنان قصه ما» در 60 قسمت 45 دقیقه‌ای است که هر از شنبه 14 مهرماه پخش می‌شود و پخش آن از شنبه تا پنج شنبه هر هفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید