تصادف مرگبار در جاده سیمان

    کد خبر :117860

سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات تصادف مرگبار میان دو دستگاه خودرو در جاده سیمان را تشریح کرد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تصادف شدید دو دستگاه خودروی پراید و سمند در جاده سیمان اظهار کرد: ساعت 8:29 امروز(جمعه) این تصادف، در جاده سیمان حوالی پل فیروزآباد اعلام شد و بلافاصله 3 ایستگاه از دو مسیر مختلف به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در محل مشاهده شد که دو خودروی پراید و سمند از رو به رو با یکدیگر برخورد کردند و بر اثر این برخورد یکی از سرنشینان که مشخص نبود مربوط به کدام خودرو بود، در وسط جاده افتاده بود که به نظر می‌رسد به دلیل شدت برخورد، به بیرون پرت شده باشد. این فرد خوشبختانه زنده بود ولی وضعیت بسیار وخیمی داشت.

وی ادامه داد: پس از اینکه ماموران آتش نشانی این فرد را به عوامل اورژانس تحویل دادند، همزمان روی دو خودرو، مشغول عملیات شدند و سه نفر از افراد دیگر را که در خودروهای تقریبا متلاشی شده، محبوس بودند را خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد وضعیت افراد محبوس شده، گفت: این افراد توسط نیروهای آتش نشانی از خودروها خارج و تحویل اورژانس داده شدند، ولی متاسفانه این افراد در دم جان خود را از دست داده بودند.

ملکی با بیان اینکه مصدوم و سه فوت شده در این حادثه، مرد و حدود 30 تا 40 ساله بودند، افزود: در نهایت خودروها به مکانی امن منتقل شدند و محل برای بررسی حادثه تحویل عوامل راهداری داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید