سفیر ایران در الجزایر:کالاهای ایرانی به دلیل کیفیت بالا می توانند بازار خوبی در منطقه داشته باشند

  • اقتصادی
  • دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۱۰
    کد خبر :11781

رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در الجزایر پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه بین المللی الجزایر گفت: کالاهای ایرانی با توجه به کیفیت بالا و قیمت های رقابتی خود، می تواند بازار خوبی در الجزایر و دیگر کشورها داشته باشد.سفیر ایران در الجزایر در این خصوص گفت: با توجه به سیاست های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در جهت حضور فعال در بازارهای خارجی، تعدادی از شرکت های صنعتی ایرانی در این نمایشگاه بین المللی شرکت کرده اند.
وی افزود: این شرکت های ایرانی در زمینه خدمات مهندسی سبک و سنگین، تعمیر و بازسازی تجهیزات، تولید وسایل گرمایشی و سرمایشی، بخاری گازی، آبگرمکن، تجهیزات پخت و پز، تجهیزات سرو غذا، شست و شو، تجهیزات فست فود، آماده سازی و ترولی ها، لوله های پلی اتیلن، نوارهای آبیاری قطره ای و رول پلاستیک فعالیت دارند و طی روزهای آینده علاوه بر عرضه محصولات خود، برای عقد قرارداد با شرکت های الجزایری برای همکاری و فروش محصولات تلاش خواهند کرد.
سفیر ایران در الجزایر در ادامه ابراز امیداواری کرد که دو کشور علاوه بر تبادل کالا در خصوص خدمات فنی و مهندسی نیز طی سال های آینده گام های بلندی بردارند.
ایران همه ساله در نمایشگاه بین المللی الجزایر حضور دارد.
شرکت نمایشگاه ها و صادرات الجزایر (صافکس ) در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرده است که حدود یک هزار شرکت داخلی و خارجی به عرضه محصولات خود در این نمایشگاه می پردازند.
این شرکت افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای تبادل تجربیات و امضای قرار دادهای مشترک و تولد ایده های نو برای طرح های صنعتی و تجاری است.
الطیب زیتونی مدیر کل شرکت صافکس نیز در این خصوص گفت: چیزی که باعث شده این نمایشگاه در نوع خود بسیار متمایز باشد،50 سال سابقه درخشان آن است.
این نمایشگاه با شعار ‘ 50 سال در خدمت اقتصاد الجزایر’ از هشتم تا 13ماه می(18 تا 23 اردیبهشت ) برپا خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید