دلخوش به حمایت اروپایی‌ها در بحث برجام نباشید/ اروپا بین ایران و آمریکا، آمریکا را انتخاب خواهد کرد

  • سیاسی
  • جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۹
    کد خبر :117707

امام جمعه موقت تهران گفت: دلخوش به حمایت اروپایی ها نباشید؛اگر امر اروپا دایر باشد بین اینکه ایران را انتخاب کند یا امریکا را امریکا را انتخاب می کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رئیس قوه قضاییه محکم در برابر فتنه گران ایستاده این هم هزینه اش است، با این ترفندها می خواهند آنهارا ازهدف والایشان بازدارند که نخواهند توانست.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه امروز(۱۴ مهر) در سخنانی بیان کرد: از اول انقلاب نظام و انقلاب هدف بوده از جمله روش ها هم تخریب مسئولین عالی رتبه است.

وی ادامه داد: الان روش عوض شده و وارد ترور نرم افزاری شدند و تخریب شخصیت رییس مجتهد قوه قضاییه است، ریشه آن هم روشن است، قوه قضاییه عزمش را جزم کرده با مفسدین اقتصادی قاطع برخورد کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:رییس قوه قضاییه محکم در برابر فتنه گران ایستاده این هم هزینه اش است، با این ترفندها می خواهند آنهارا ازهدف والایشان بازدارند که نخواهند توانست.هم وزیر اطلاعات و هم رییس سازمان اطلاعات سپاه این تهمت ها را تکذیب کردند.

خاتمی با بیان این مطلب که قطعا مسئولان نظام می دانند که منشا این شایعات چیست، تصریح کرد: قطعا مسئولان نظام می دانند که منشا این شایعات چیست؛سایتی است که بهایی ها تبلیغش می کنند و آنرا تامین می کنند.مسئولان با این سایت های ضد انقلاب قاطعانه برخورد کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:امریکا هم جسم و هم روح برجام را نقض کرده. می گویند باید گفتگوی مجدد صورت بگیرد و مسئولین ما هم می گویند برجام قابل مذاکره مجدد نیست که این موضع در شان ملت ایران هم هست.دلخوش به حمایت اروپایی ها نباشید؛اگر امر اروپا دایر باشد بین اینکه ایران را انتخاب کند یا امریکا را امریکا را انتخاب می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید