پدر شهید حججی: راضی نیستیم که خانواده دیگر شهدا به دلیل معروفیتی که شهید ما پیدا کرد دلخوری داشته باشند

    کد خبر :117249

پدر شهید سرافراز محسن حججی با بیان اینکه خداوند خواست تا به‌واسطه شهید ما؛ عزت همه شهدا را بالا ببرد، گفت: محسن می‌گفت «به یقین رسیده‌ام حضرت آقا نایب بر حق امام زمان (عج) است».

محمدرضا حججی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد دیدار روز گذشته خانواده این شهید مدافع حرم با مقام معظم رهبری اظهار داشت: خیلی خوشحال شدم و خستگی از تنمان بیرون رفت؛ افتخاری بود که خدا قسمت ما کرد به دیدن مقام معظم رهبری رفتیم، ممنونیم که ایشان ما را به حضور پذیرفتند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد عزت بخشیدن به دیگر شهدا به‌واسطه شهید حججی اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند این شهید برای ما سبب غرور و افتخار شد. ایشان مانند روزی که بر پیکر شهید حاضر شدند بار دیگر گفتند که این شهید به دلیل اخلاصی که داشته، این‌گونه نزد خداوند عزیز شد.

پدر شهید حججی پیرامون احساس خود از دیدار با مقام معظم رهبری بیان کرد: با آنکه برای از دست دادن عزیزمان ناراحت هستیم، بیانات رهبری سبب دلگرمی و خوشحال ما شد، دیدار رهبری سبب آرامش ما شد.

وی به ولایت‌پذیری شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: اگر قسمت آخر وصیت‌نامه شهید را مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که او در آن گفته من به یقین رسیده‌ام که حضرت آقا نایب بر حق امام زمان (عج) است و به یقین ایشان را قبول داشت، ما نیز مانند او یقین داریم.

حججی با بیان اینکه بعد از خدا؛ مقام معظم رهبری شهید ما را معرفی کردند، افزود: در این دیدار رهبر انقلاب گفتند همه شهدا نزد خدا عزیز هستند، ما راضی نیستیم که خانواده دیگر شهدا به دلیل معروفیتی که شهید ما پیدا کرد و جهانی شد نگرانی و دلخوری داشته باشند، همان‌گونه که حضرت آقا فرمودند خداوند خواست تا به‌واسطه شهید ما عزت همه شهدا را بالا ببرد.

وی از تمام مردمی که در مراسم تشییع شهید حججی حضور پیدا کردند تشکر کرد و گفت: من خود خادم تمام خانواده شهدا هستم، شهید ما شهیدی بود مانند دیگر شهدا، همه شهدا عزیز هستند، همه شهدا با خون خود پایه‌های مملکت ما را مستحکم کردند.

پدر شهید حججی به استقبال جوانان از راه شهید حججی اشاره و تصریح کرد: برخی به دنبال آن بودند که جوانان ما با شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها و تبلیغات سوء، از انقلاب و نظام فاصله بگیرند اما خداوند خواست تا به آن‌ها نشان دهد که راه سعادت همیشه باز است.

وی خطاب به جوانان اظهار داشت: من از جوانان خواهش می‌کنم از شهید حججی که جوانی هم سن و سال خودشان بود الگو بگیرند تا در زندگی موفق باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید