رولزرویسی برای آینده +تصاویر

    کد خبر :116472

تفکر در خصوص رولزرویس سوئپتیل هم هیجان‌آور است. خودرویی چشمگیر و فوق‌العاده که حدود 13 میلیون دلار می‌ارزد. اما همین لوکس و زیبا در برابر مدل مفهومی اکسترین Exterion کوچک به نظر می‌رسد.

این خودرو که توسط یکی از مشاهیر طراحی صنعتی جهان خلق شده زبان طراحی رولزرویس برای آینده محسوب می‌شود. این خودرو احتمالا در سال 2035 معرفی خواهد شد و برای همان دوران طراحی شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از عصرایران، از نمای جلو شبیه رولزرویس های امروزی به نظر می‌رسد اما جلوپنجره آن ارتقاء یافته و میله‌های عمودی در آن چشمگیر هستند. در مدل مفهومی اکسترین هیچ خنک‌کننده‌ای در جلوپنجره وجود ندارد و به جای آن نوارهای الماس نقره‌ای نمای جلوی رولزرویس را ساده و در عین حال پرابهت نشان می‌دهد.

زمانی که به اطراف خودرو نگاه می‌کنیم، پوشش آیرودینامیکی چرخ‌ها در کنار قوس گلگیرهای عقب و جلو طراحی خودرو را تحسین‌برانگیز کرده‌اند. مانند نمای جلو، زوایای عقب خودرو نیز خشن و عظیم ارائه شده است.

طراحی خودرو در نمای عقب با چراغ‌های رادیکال LED آغاز شده و تا روی قاب پنجره‌های عقب ادامه می‌یابد.

اما در مجموع آنچه که در این خودروی 18 سال آینده مشهود است روح و جان همان رولزرویس‌های قدیمی است که می‌توان در خودرو مشاهده کرد. در اصل رولز رویس با این طرح قصد ندارد از اصالت قبل و حال خود فاصله بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید