پسر معتاد، پدرش را کشت

    کد خبر :116468

پسر معتادی که پدرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش شرق، ١٢ مرداد ١٣٩٦ فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ تماس گرفت و عنوان كرد در خانه‌اش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و نیاز به کمک دارد.

بلافاصله با دریافت نشانی فرد تماس‌گیرنده در منطقه لویزان – خیابان شهید فرشادی، موضوع به کلانتری ١٠٢ پاسداران اعلام شد و هم‌زمان، مأموران کلانتری ١٠٢ به همراه تیم اورژانس در محل حاضر شدند.

با ورود مأموران به داخل یک خانه مسکونی، پیرمردی ضمن معرفی خود به‌نام ذبیح‌الله (متولد ١٣٢٠) در اظهاراتی کوتاه به مأموران اعلام كرد به وسيله پسرش به‌نام مجید (متولد ١٣٦٣) مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.
با وجود انتقال «ذبیح‌الله. ر» به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، مورخ ١٣ مرداد ١٣٩٦ به کلانتری ١٠٢ پاسداران اعلام شد که این شخص به علت خونریزی و جراحت‌های شدید ناشی از اصابت جسم تیز به قسمت‌های مختلف بدن (کمر، کتف و گردن) فوت كرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ
قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیق از خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند که مجید اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد و یک ‌بار نیز پدرش او را به قصد ترک مصرف مواد مخدر به کمپ ترک اعتیاد منتقل كرده؛ پس از آن و به واسطه ادامه اعتیاد مجید به مواد مخدر اختلاف شدیدی بین این پدر و پسر ایجاد شده بود.

با توجه به بلامکان‌بودن مجید، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد مجید در محدوده خیابان جشنواره در شرق تهران شدند، این محل را تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار دادند و سرانجام در ساعت ٢٣ دوشنبه مورخ ١٠ مهر ١٣٩٦ موفق به دستگیری مجید شدند.

مجید در همان اظهارات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و ضرب و جرح شدید پدرش با سلاح سرد اعتراف کرد و درباره روز حادثه به کارآگاهان گفت: روز حادثه ناگهان پدرم شروع کرد به مسخره‌کردن من؛ من نیز چاقو کشیده و چند ضربه چاقو به او زدم و به سرعت از خانه خارج شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید