«سیندرلا» تیرماه جلوی دوربین می‌رود

    کد خبر :11635

مهدی آقاجانی فیلمساز با اشاره به اینکه فیلمنامه سینمایی «باغ طوطی» همچنان در مرحله نگارش است، توضیح داد تیر ماه فیلم کوتاه «سیندرلا» را جلوی دوربین می‌برد.

مهدی آقاجانی کارگردان انیمیشن و فیلم کوتاه  با اشاره به فعالیت های خود گفت: در حال حاضر به دنبال ساخت یک فیلم کوتاه هستم که در جشنواره فیلم کوتاه تهران شرکت کند که این فیلم کوتاه را تیر ماه سال جاری جلوی دوربین می‌برم.

وی ادامه داد: این فیلم کوتاه با نام «سیندرلا» درباره یک مراسم عروسی است و فیلمبرداری آن در یک باغ انجام می شود.

آقاجانی تاکید کرد: همچنین فیلم «در پیکر» نیز در حال حاضر در جشنواره های مختلف حضور دارد، اما تا ۲ ماه آینده برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» آماده می شود.

کارگردان «در پیکر» بیان کرد: پیش از این نیز اعلام کرده بودم که در نظر دارم یک فیلم سینمایی بلند به اسم «باغ طوطی» را جلوی دوربین ببرم که در حال حاضر همچنان روی فیلمنامه آن کار می کنم تا به آن چیزی برسد که انتظار دارم. به هرحال این فیلمنامه یک اثر کاملا متفاوت است که می تواند تجربه جدیدی در سینمای ایران رقم بزند.

وی توضیح داد: ساخت این پروژه سختی هایی به همراه دارد که باید در فرصت مناسب ساخته شود به همین دلیل تا زمانی که به ایده آل خود نرسیده باشم این فیلمنامه را جلوی دوربین نمی برم.

آقاجانی در پایان گفت: این فیلمنامه از یک فضای فانتزی خاصی برخوردار است که از فضای رئال فاصله دارد. داستان این فیلمنامه در ابتدا با موضوع محیط زیست نوشته شده بود که در حال حاضر به این فکر می کنم که می توان این موضوع را بدون شعارزدگی جلوی دوربین برد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید