کشف «زرادخانه سلاح» در منزل عامل کشتار لاس‌وگاس

    کد خبر :115842

پلیس می‌گوید که از منزل عامل تیراندازی خونین یکشنبه‌شب در لاس‌وگاس مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس لاس‌وگاس، روز دوشنبه اعلام کرد که مقادیر زیادی سلاح، مهمات و مواد منفجر در منزل «استیون پداک» کشف کرده است.

پداک 64 ساله، یکشنبه‌شب از طبقه سی و دوم هتل «ماندالای بی» به روی شرکت کنندگان در یک کنسرت موسیقی در آن سوی بلوار لاس‌وگاس آتش گشود که در پی آن 59 نفر کشته و 527 نفر زخمی شده‌اند.

«ژوزف لومباردو» رئیس پلیس لاس‌وگاس عنوان داشت، بازرسانی، که به منزل پداک واقع در «میسکت» در 120 کیلومتری لاس‌وگاس رفته‌اند، «بیش از 18 قبضه سلاح، مقادیری مواد منفجره و چندین هزار فشنگ کشف کرده‌اند. همچنین تجهیزات الکترونیکی کشف کرده‌ایم که در حال بررسی آنها هستیم.»

وی افزود: «در اتاقی که پداک آن را در هتل ماندالای بی در لاس‌وگاس اجاره کرده بود، 16 قبضه اسلحه پیدا شده‌ است.»

لومباردو خاطرنشان کرد که بازرسان تاکنون هیچ نامه‌ای از مهاجم لاس‌وگاس پیدا نکرده‌اند که انگیزه وی از این کشتار را مشخص کند.

استیون پداک پس از این تیراندازی، خودکشی کرد.

با این‌که گروه تروریستی داعش مسئولیت کشتار لاس‌وگاس را برعهده گرفته است ولی بازرسان ارتباطی میان مهاجم و سازمان‌های تروریستی پیدا نکرده‌اند. برخی از بازرسان مشکلات روانی را علت احتمالی آن می‌دانند اما این موضوع هنوز تایید نشده است. تیرانداز سابقه جنایی نداشت و هم‌خانه او زنی با نام «مریلو دنلی» است که اکنون ساکن ژاپن است و رابطه‌ای هم میان او و جریان تیراندازی پیدا نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید