توقف شماره‌گذاری ۹خودرو داخلی/ خودروسازان از طریق ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل نسبت به اسقاط خودرو اقدام کنند

    کد خبر :115824

معاون فنی و مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام توقف شماره گذاری ۹ خودروی داخلی در راستای اجرای مصوبه هیات دولت توضیحاتی را در این مورد ارائه داد. شماره گذاری ۹ خودروی داخلی متوقف شد.

سرهنگ سعید روحی در مورد علت اقدام پلیس در شماره نکردن تعدادی از خودروهای داخلی در روزهای اخیر گفت: برابر مصوبه ای که امسال در هیات محترم وزیران به تصویب رسیده و از تاریخ 20 شهریور96 اجرایی شد شماره گذاری کلیه خودروهای سواری داخلی که میزان مصرف سوخت آنها 8.5 لیتر و یا بالاتر از 8.5 در 100 کیلومتر است را موکول به اسقاط یک خودروی فرسوده کرده است که مطابق این مصوبه 9 خودروی داخلی شناسایی و شماره گذاری آنها نیز منوط به اسقاط خودروی فرسوده شد. به گزارش بازتاب به نقل از عصر ایران، به گفته معاون فنی و مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی هم اکنون شماره گذاری 9 خودرو داخلی مربوط به 4 شرکت متوقف شده است.

سرهنگ روحی در مورد اینکه عنوان شده که وزیر صنعت در نامه ای خواهان لغو این مصوبه تا بررسی دقیق آن شده است نیز گفت: این مصوبه از سوی هیات محترم وزیران ابلاغ شده است و لذا اگر بنا باشد تا اجرای آن متوقف و یا به تعویق بیفتد باید از سوی هیان محترم دولت ابلاغ شود که در این مورد تاکنون مطلبی به ما واصل نشده است.

معاون فنی و مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص چگونگی اجرای این مصوبه از سوی خودروسازان نیز گفت: راهکار این موضوع کاملا مشخص است و خودروسازان می توانند از طریق ستاد مدیرت حمل و نقل و سوخت نسبت به اسقاط خودرو اقدام نمایند.

سرهنگ روحی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که لغو این مصوبه از طریق هیات محترم دولت اعلام نشود کماکان مصوبه قبلی از سوی پلیس در حال اجرا است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید