4 فیلم جدید در گردونه اکران پاییزی

    کد خبر :115673

از چهارشنبه 12 مهرماه چهار فیلم “زرد”، “مالاریا”، “ایتالیا ایتالیا” و “قهرمانان کوچک” روی پرده سینماها می‌روند.

با به پایان رسیدن دهه اول ماه محرم و همچنین پایان گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بلیت سینماها در حالی به روال عادی خود بازمی‌گردد که چهار فیلم جدید به روی پرده می‌روند.

“زرد” به کارگردانی مصطفی تقی زاده، “مالاریا” ساخته پرویز شهبازی، “ایتالیا ایتالیا” اولین ساخته کاوه صباغ زاده و “قهرمانان کوچک” حسین قناعت، چهار فیلمی هستند که از پایان هفته به روی پرده سینماها خواهند رفت.

از این میان سهم فیلم اولی‌ها دو فیلم و سهم سینمای کودک نیز یک فیلم است.

“زرد”

مصطفی تقی زاده اولین ساخته‌اش در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر روی پرده رفت و پس از حضور در جشنواره‌های مختلف خارجی و دریافت جوایزی از این جشنواره‌ها بالاخره قرار است از 12 مهرماه این فیلم به روی پرده سینماهای داخلی نیز برود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آدم‌های عجیبی هستیم… امروزمون با فردا خیلی فرق می‌کنه… بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، امیرعلی نبویان، متین ستوده، مرتضی تقی‌زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، حسین نائینی، فرهاد مهدوی و حسین مهری در “زرد” به ایفای نقش می‌پردازند.

“مالاریا”

آخرین ساخته پرویز شهبازی در مقام کارگردان است. فیلمی که قرار بود نماینده ایران در اسکار 2018 باشد اما “نفس ” گوی سبقت را از آن ربود.

“مالاریا ” در سال 94 تولیدشده و حالا پس از دو سال از زمان تولید این فیلم قرار است از روز چهارشنبه به روی پرده سینماها برود.

فیلم روایت داستان دختر و پسری است که در تهران‌گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند. ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آزاده نامداری، آذرخش فراهانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

“ایتالیا ایتالیا”

اولین ساخته کاوه صباغ زاده است که پدرش مهدی صباغ زاده تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. این فیلم نیز جزو آثاری بود که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و به خاطر سبک و سیاق و فرم جدیدی که داشت موافقان و مخالفانی را هم به همراه داشت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.

حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد و (با حضور) علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوزی، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی، سپیده راستی فر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین چهره پردازی از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

“قهرمانان کوچک”

حسین قناعت ید طولایی در ساخت آثاری برای کودکان و نوجوانان دارد. “قهرمانان کوچک” نیز یکی دیگر از آثار اوست که برگرفته از نام و یاد پهلوان کوچک ایران شهید سعید طوقانی پهلوان ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای است. به گفته کارگردان، “قهرمانان کوچک ” اولین فیلم کمدی رزمی سینمای کودک و نوجوان است که در راستای تولید ملی بدون هیچ شعار و سفارشی ساخته‌شده است.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیر فضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید