اعتراض رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم به صداوسیما

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴
    کد خبر :11561

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم گفت: با وجود همه زحمات صدا و سیما اما حضور آقای میرسلیم در دانشگاه امیرکبیر در این رسانه به طور واقعی انعکاس داده نشد.

محمدعلی امانی رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در انتقاد از صدا و سیما نسبت به پوشش خبری ضعیف برنامه‌های سیدمصطفی میرسلیم گفت: با وجود همه زحمات صدا و سیما اما حضور آقای میرسلیم در دانشگاه امیرکبیر در این رسانه به طور واقعی انعکاس داده نشد.

امانی افزود: در طول هفته گذشته، دانشگاه ها از همه نامزدهای انتخابات دعوت به حضور کردند اما بدلیل اینکه جز آقای میرسلیم سایر نامزدها این دعوت را نپذیرفتند اکثر سخنرانی ها لغو شد. البته برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه امیرکبیر به طور انفرادی از آقای میرسلیم دعوت کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم تصریح کرد: روز شنبه(١٦ اردیبهشت) که آقای میرسلیم در دانشگاه امیرکبیر سخنرانی داشت، سالنی با ظرفیت 200 نفر در نظر گرفته بودند اما از آنجا که جمعیت زیاد بود دانشجویان را به سالنی با ظرفیت حدود 600 صندلی هدایت کردند و تقریباً ظرفیت کل سالن تکمیل شد اما در گزارشی در بخش خبری 20:30 پخش شد این جمعیت نشان داده نشد درحالی که آنچه مشاهده می کنیم این است که رسانه ملی درباره دیگر نامزدها نگاه دیگری دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اقبال مردم بویژه پس از مناظره دوم به آقای میرسلیم بیشتر شده است ما انتظار داریم که صدا و سیما انعکاس واقعی تری از برنامه های وی داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید