مادر، پسرش را ربود و به آلمان برد

    کد خبر :115465

زن مقیم آلمان نقشه ربودن پسر 14ساله‌اش و انتقال او از ایران به کشور آلمان را طراحی و اجرا کرد.

به گزارش جام‌جم، دیروز مردی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از همسر سابقش به اتهام ربودن پسر 14 ساله‌شان شکایت کرد.

شاکی به قاضی سهرابی گفت: من چند سال پیش به دلیل اختلاف‌هایی که با همسرم داشتم از او جدا شدم. او برای ادامه زندگی به کشور آلمان رفت و من و پسرم با هم در تهران زندگی می‌کردیم. در این سال‌ها پسرم تلفنی با مادرش حرف می‌زد. دو هفته پیش او در تماس با من اعلام کرد به سرطان مبتلا شده و نمی‌داند حالش خوب می‌شود یا نه. بنابراین با توجه به شرایط بیماری‌اش از من خواست اجازه دهم پسرم برای دیدار با او به آلمان سفر کند. من با اطلاع از این موضوع ناراحت شدم. ماجرا را به پسرم گفتم و قرار شد مقدمات سفرش به آلمان را فراهم کنم.

وی ادامه داد: دایی پسرم نزدم آمد و مدارک هویتی پسرم را گرفت تا برایش گذرنامه بگیرد و مقدمات اقامت او را برای چند هفته در آلمان و نزد مادرش فراهم کند. صبح یکشنبه زمانی که به خانه آمدم، مادرم گفت پسرم برای خرید شارژ تلفن همراه بیرون رفته و هنوز بازنگشته است. با تلفن همراه پسرم تماس گرفتم، اما خاموش بود. سراغ او را از دوستانش، همسایه‌ها، فامیل و حتی خانواده مادری‌اش گرفتم، اما کسی از او خبری نداشت. صبح دیروز همسرم با من تماس گرفت و گفت در جست‌وجوی پسرم نباشم، زیرا او را به آلمان برده است. با شنیدن این حرف‌ها شوکه شدم. باورم نمی‌شود همسرم دست به چنین کاری زده و پسرمان را ربوده است. خواستار بازگرداندن پسرم و بازداشت افرادی هستم که مقدمات خارج کردن او را ازکشور فراهم کرده‌اند.

پرونده برای تحقیقات بیشتر به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید