زن کودک‌‌ربا یک ساعت بعد از دزدیدن دختر ۶ ساله دستگیر شد

    کد خبر :115310

زن جوان که پس از ربودن دختر 6 ساله قصد خروج از شهر را داشت با هوشیاری مأموران پلیس بازداشت شد.
به گزارش نامه نیوز ، ردیابی برای دستگیری زن کودک ربا به‌دنبال مراجعه پدر و مادر دخترکی به مأموران پلیس شهرستان گالیکش آغازشد.بنا بر این گزارش، والدین کودک در حالی که نگران و مضطرب بودند با مراجعه به پلیس اعلام کردند فرزندشان از مقابل در مسجد امام حسین(ع) ربوده شده است.

با توجه به اطلاعاتی که چند نفر از شاهدان و حاضران در مراسم عزاداری در اختیار مأموران قرار دادند، ردپای زن جوانی در این ماجرا به‌دست آمد.بدین‌ترتیب تجسس‌های گسترده در این باره آغاز شده و به دستور فرمانده انتظامی شهرستان، تمامی راه‌های خروجی شهر تحت مراقبت و کنترل پلیس درآمد.در حالی که ساعتی از ماجرای ربودن کودک 6 ساله می‌گذشت مأموران در بازرسی یک خودرو موفق به شناسایی زن کودک ربا و بازداشت او شدند.

سرگرد علی تجری فرمانده منطقه انتظامی گالیکش در این باره به‌خبرنگار ما گفت: ساعت 22 شب تاسوعای حسینی، مأموران گشت نیروی انتظامی شهرستان گالیکش ازماجرای ربوده شدن دختر بچه 6 ساله مطلع شدند. نیم ساعت پس از اعلام ماجرا، هنگامی که این زن قصد خروج از ضلع غربی شهرستان گالیکش را داشت در محدوده روستای «اسلام‌آباد» دستگیر شد که تحقیقات تخصصی از او ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید