هشدار تند پیونگ یانگ به واشنگتن؛ آمریکایی ها در حال کندن قبرشان هستند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ۹:۴۱
    کد خبر :115252

روزنامه رسمی کره شمالی در مقاله‌ای هشدار داد تهدید آمریکایی به آغاز جنگ در شبه‌جزیره کره، فقط امضای حکم مرگ آنها است.

کره شمالی به هر کشوری که فکر حمله نظامی به پیونگ یانگ را در سر دارد، هشدار داد نتیجه این جاه طلبی فقط مرگ است.

روزنامه «رودونگ شینمون» چاپ کره شمالی که اغلب دیدگاه های مقامات پیونگ یانگ را منعکس می کند، در جدیدترین مقاله خود آورد است: آمریکایی ها در حال کندن قبرشان هستند.

آژانس خبری کره جنوبی این مقاله را ترجمه کرده که در آن آمده است: آمریکایی ها درباره طرح حمله نظامی به کره شمالی بلوف می زنند. آنها از تهدیدات جنگ برای ساکت کردن پیونگ یانگ استفاده می کنند.

در ادامه این مقاله، از اقدامات آمریکا علیه کره شمالی با عنوان تلاش هایی مایوس کننده و بزدلانه« یاد شده که از دستاوردهای چشمگیر پیونگ یانگ شگفت زده شده اند.

این روزنامه کره ای یک بار دیگر از آزمایش بمب هیدروژنی اخیر پیونگ یانگ با عنوان «یک موفقیت کامل» یاد کرد. در بخش دیگری از مقاله آمده است: اقدامات تهاجمی آمریکا به خوبی نشان داد قدرت عظیم کره شمالی قادر است هر نیروی مهاجمی را شکست دهد.

در این مقاله آمریکا باری دیگر مورد تهدید مستقیم قرار گرفته و آمده است: تمام خاک آمریکا در معرض خطر است و چتر هسته ای این کشور نیز بی فایده خواهد بود.

در بخش دیگری از مقاله، کره جنوبی به عروسک دست نشانده «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، تعبیر شده که هر دو در حال برافروختن آتش جنگ در منطقه هستند و حکم مرگ خود را امضا می کنند.

روزنامه «رودونگ شینمون» در ادامه مقاله خود می نویسد: فقط مرگ و اجساد روی هم انباشته در انتظار جنگ طلبان است.

تنش میان کره شمالی و آمریکا پس از انجام ششمین آزمایش موشک هسته ای پیونگ یانگ شدت گرفت. پس از آن دونالد ترامپ سخنرانی تهدید آمیزی علیه کره شمالی در مجمع عمومی سازمان ملل ایراد و تهدید به نابودی کامل این کشور کرد.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته نیز به «رکس تیلرسون»، وزیر امور خارجه این کشور، توصیه کرد انرژی خود را بر سر متقاعد کردن مقامات کره شمالی برای کنار گذاشتن آزمایش های موشکی هدر ندهد، آمریکا باید اقدام جدی را در قبال این کشور انجام دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید