نوروز 97 منتظر «پایتخت ۵» باشید

    کد خبر :115027

معاون سیما در بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پایتخت» روند تولید این مجموعه را از نزدیک بررسی کرد.

مرتضی میرباقری معاون سیما با حضور در پشت صحنه سریال «پایتخت» با عوامل این مجموعه در مورد روند تولید پنجمین سری «پایتخت» گفتگو کرد.

وی این مجموعه را برندی برای نوروز شبکه یک سیما خواند و افزود: این مجموعه خوش ساخت سال ها است که مورد توجه گروه بی شماری از بینندگان تلویزیون قرار گرفته است و به همین ترتیب در نوروز هر سال انتظار دارند تا با خانواده با «پایتخت» همراه شوند.

معاون سیما با قدردانی از عوامل تولید این مجموعه تاکید کرد: مردم به برنامه های مفرح و شاد تمایل دارند و این مجموعه علاوه بر این ویژگی توانسته خانواده ای ایرانی را به تصویر درآورد.

وی اضافه کرد: «پایتخت ۵» تلاش کرده تا علاوه بر بیان موضوعات داخلی به مسایل منطقه ای ورود و با ایجاد موقعیت های طنز موضوعات داخلی و خارجی را مطرح کند.

میرباقری با اشاره به روند رو به رشد صنعت نمایشی اضافه کرد: سینمای دفاع مقدس بعد از گذشت سال ها توانست به مقوله جنگ نگاهی طنازانه داشته باشد، ولی امروزه با رشد کیفیت صنعت نمایشی در کشور، شاهد این هستیم که می توانیم در لحظه از زوایای مختلف موضوعات منطقه ای را بررسی کنیم.

مجموعه «پایتخت ۵» با نگاهی به مسایل منطقه ای، نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه یک سیما می رود. آخرین سکانس های این مجموعه در دهه اول محرم جلوی دوربین رفت. به گفته الهام غفوری تهیه کننده مجموعه همزمان مراحل فنی بخش هایی از مجموعه انجام شده است.

«پایتخت ۵» همچنان بازیگران اصلی و ثابت خود یعنی علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر و نسرین نصرتی را همراه دارد و سیروس مقدم پنجمین قسمت از این مجموعه را کارگردانی کرده است.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۳ تا ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۹۷ تهیه می‌شود. پنجمین سری سریال «پایتخت» در شرایطی منحصر به فرد تولید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید