اعلام آمادگی مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان برای مناظره درباره فساد ۸ هزار میلیارد تومانی

    کد خبر :11448

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درخواست مناظره با دولت برای بررسی فساد ۸ هزار میلیارد تومانی را دارد که در این رابطه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام آمادگی کرده است.

جبار کوچکی نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درخواست مناظره با دولت (آقای روحانی یا نماینده وی) در خصوص وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرده است.

کوچکی‌نژاد در این رابطه به تسنیم گفت: آمادگی دارد تا با دولت در رابطه با بررسی فساد 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه مناظره‌ای داشته باشد.

در همین رابطه صندوق ذخیره فرهنگیان آمادگی خود را برای مناظره زنده و شفاف اعلام کرد.

مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان در این رابطه عنوان کرده‌اند اگر چه مقامات و نهادهای رسیدگی کننده به موضوع صندوق معتقدند که عمده مسائل مطرح شده مربوط به اتفاقات بانک سرمایه و مسائلی است که در تعداد معدودی از شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان در دوره مدیریتی گذشته رخ داده و عملاً ارتباطی به عملکرد مدیریتی دوره فعلی ندارد، اما به منظور شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی آماده‌ هستند در مناظره زنده تلویزیونی یا با حضور اصحاب رسانه و فرهنگیان عضو موسسه حضور پیدا کنند.

به رقم این که آقای کوچک‌نژاد در راس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در حال بررسی مدارک و مستندات صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه است و به تمامی اسناد ومدارک لازم دسترسی دارد، مدیران این صندوق برای مناظره با وی در جهت شفافیت‌ بیشتر و پاسخ‌گویی به فرهنگیان اعلام آمادگی می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید