اختصاص اعتبار ویژه برای افزایش تجهیزات آتش‌نشانی

    کد خبر :113969

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از ورود جدی شورا به افزایش تجهیزات آتش نشانی خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده اعتبار ویژه‌ای برای سازمان آتش نشانی پیش بینی خواهد شد.

زهراصدر اعظم نوری در گفت و گو با  تسنیم با اشاره به اینکه تجهیزات آتش نشانی در شهر تهران باید به روز شود، اظهار کرد: متاسفانه بخش قابل توجهی از امکانات آتش نشانی قابل استفاده در ماموریت‌های این سازمان نیست.

وی بیان کرد: باید شرایطی در سازمان آتش نشانی فراهم شد که در صورت بروز هرگونه حادثه، سازمان با بهترین تجهیزات و در زمان مشخص در صحنه حادثه حضور پیدا کند.

صدراعظم نوری با بیان اینکه شورای پنجم به دنبال تحول در حوزه آتش نشانی خواهد بود، گفت: در این زمینه بررسی‌ها توسط کارشناسان انجام گرفته است و تلاش می‌شود با همکاری شهردار تهران شرایط سازمان آتش نشانی بهتر از گذشته شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به افزایش امکانات آتش نشانی بیان کرد: در این بخش باید اعتبارات لازم پیش بینی شود به طوری که در سال آینده اعتبارات ویژه در اختیار سازمان آتش نشانی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: هم اکنون تعدادی از ساختمان‌های ناایمن در سطح شهر تهران فعالیت های تجاری،اداری می ‌کنند که این ساختمان‌ها باید هر چه سریعتر ایمن شوند و در غیر این صورت در آینده با مشکل روبرو خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید