امکان ویژه اینستاگرام را بشناسید

    کد خبر :113930

اینستاگرام امکان محدود کردن کامنت‌ها را فعال کرد .

به گزارش  برنا ؛ اینستاگرام برای مبارزه با آزار و اذیت‌های برخی مزاحمان فضای مجازی ابزار جدیدی را برای کاربران شبکه اجتماعی خود معرفی کرد.

یکی از این ابزار که همیشه بیش از همه مورد تقاضای کاربران بوده است امکان محدود کردن کامنت‌های زیر عکس‌ها و پست‌ها است.اکنون کاربران شبکه اجتماعی اینستاگر‌ام می‌توانند امکان کامنت گذاشتن را به یکی از سه دسته افراد زیر محدود کنند: افرادی که کاربر آن‌ها را فالو می‌کند، افرادی که آن‌ها کاربر را فالو می‌کنند، هردو افراد فالو شونده و فالوئرها. کاربر همچنین می‌تواند گزینه کامنت را به طور کلی برای هر پُستی که دوست دارد غیرفعال کند.اکنون شما می‌توانید با ورود به حساب کاربری اینستاگر‌ام خود تعیین کنید که کدام یک از گروه‌های بالا می‌توانند برای پست مجازی شما کامنت بگذارند.
شما همچنین می‌توانید امکان کامنت گذاشتن را برای هر فردی که بخواهید به دلخواه غیرفعال کنید.

این امکان اینستاگر‌ام اکنون علاوه بر زبان انگلیسی از حساب‌های کاربری با زبان عربی، فرانسه، آلمانی و پرتغالی نیز پشتیبانی می‌کند.اینستاگرام امروز همچنین اعلام کرد که این شبکه مجازی اکنون در مجموع ۸۰۰ میلیون کاربر دارد که از میان آن‌ها ۵۰۰ میلیون نفر کاربر فعال اینستاگرام محسوب می‌شوند.بر اساس ادعای این شبکه مجازی اکنون با معرفی قابلیت‌هایی مانند استوری کاربران مدت زمان بیشتری را در فضای اینستاگرام می‌گذرانند. اینستاگرام این قابلیت را از Snapchant کپی برداری کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید