قوه قضاییه باید قاطعانه به هفت تخلف رئیس جمهور سابق ورود کند

  • سیاسی
  • جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷
    کد خبر :113859

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس تاکید دارد قوه قضاییه باید قاطعانه به تخلفات قضایی احمدی نژاد ورود پیدا کند.
غلامعلی جعفرزاده، نائب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در واکنش به نامه محمود احمدی نژاد به رئیس قوه قضاییه گفت: این نامه بیشتر از اینکه یک خودنمایی سیاسی باشد ضعف قوه قضاییه است. قوه قضاییه نباید دیگر بیشتر از این تساهل و تسامح کند.

به گزارش بازتاب وی اظهار داشت:در مورد هفت تخلف بزرگ احمدی نژاد رای صادر شده است و بهتر است قوه قضاییه در این زمینه اقدام کند، معلوم نیست که چرا این موضوع مسکوت مانده است.

محمود احمدی‌نژاد به دنبال «خودنمایی سیاسی» است؟ /جعفرزاده: قوه قضاییه باید قاطعانه به هفت تخلف رئیس جمهور سابق ورود کند /معلوم نیست چرا پرونده مسکوت مانده است /مردم می‌گویند لابد احمدی‌نژاد دستش پُر است که می ترسند با او برخورد کنند
جعفرزاده بیان کرد: احمدی نژاد در نوار ویدیوئی خودش اتهامات بسیار بزرگی را به دو قوه بزرگ این کشور وارد کرده است و خود و همراهانش را نیز تبرئه کرده است .

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ادامه داد: حالا یا احمدی نژاد درست گفته است یا غلط، اگر ما بگویم این خودنمایی سیاسی است یا می خواهد مانور بدهد فرقی ندارد، مهم این است که این سوال مردم بی جواب می ماند که آیا احمدی نژاد راست می گوید یا دروغ می گوید؟ یا دستش پر است و می ترسند با او برخورد کنند. حتی الان نیز این شائبه ایجاد شده است که دست احمدی‌نژاد پر است. به همین خاطر باید قوه قضاییه قاطعانه برخورد کند و نشان دهد که حرف اول و آخر را دراین مملکت قانون می زند.

نماینده مردم رشت با اشاره به حکم مقام معظم رهبری برای عضویت احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عضویت احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث شد که وی بتواند دوباره در فضای سیاسی ورود پیدا کند. فکر می کنم در حال حاضر این قوه قضاییه است که باید ورود پیدا کندو آراء صادره را اجرا کند تا مشخص شود بحث عدم صلاحیت وی ریشه در کجا دارد.

وی خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری در آن مقطع کار بسیار درست و هوشمندانه ای انجام دادند و یک فرصت برای احمدی نژاد شد. ولی می توان پیش بینی کرد که رهبری نیز بعد از صدور حکم قوه قضاییه شاید در حکم عضویت وی در مجمع تشخیص تجدید نظر کنند. فکر می کنم قوه قضاییه از این به بعد جدی تر ورود پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید