تبدیل یک مدرسه به کلانتری در اهواز منتفی شد

    کد خبر :113856

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان، واگذاری مدرسه شهید مفتح کوی علوی اهواز به نیروی انتظامی برای تبدیل‌شدن آن به کلانتری را کاملاً منتفی شده دانست.

خبرگزاری مهر: محمد تقی زاده در گفت‌وگو با مهر با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی آموزش‌وپرورش افزود: با توجه به نیاز منطقه کوی علوی اهواز به مدرسه و محیط آموزشی، بازسازی این فضای آموزشی در دستور کار قرار گرفته و بازسازی این مکان به‌زودی آغاز می‌شود.

جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی ۲۴ شهریورماه امسال به خبرگزاری مهر گفته بود که چند وقت پیش شورای تأمین استان خوزستان جلسه‌ای برگزار و تصمیم گرفته می‌شود که کلانتری کوی علوی را در مدرسه‌ای که پنج سال به علت خرابی و فرسودگی تعطیل شده بنا کنند.

به دنبال انتشار خبر تبدیل مدرسه شهید مفتح کوی علوی اهواز به کلانتری و ورود کامیون‌های مصالح ساختمانی به‌منظور تبدیل کاربری بخشی از آن، مردم و فعالان اجتماعی گله‌مندی‌های بی‌شماری را در این خصوص از خود نشان دادند و با تبدیل مدرسه به کلانتری مخالفت کردند.

اکنون به نظر می‌رسد با تلاش‌های صورت گرفته از سوی آموزش‌وپرورش و برخی مسئولان، این مدرسه از تبدیل‌شدن به کلانتری نجات‌یافته است.

الباجی نماینده اهواز در مجلس همچنین گفته بود: با توجه به نیاز منطقه به دلیل کثرت دانش آموزان، لازم است که این مدرسه را نوسازی و در اختیار مردم قرار دهند. با استاندار جلسه‌ای تشکیل و استاندار هم هفت میلیارد ریال تأمین اعتبار برای بازسازی این مدرسه اختصاص داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید