استخدام ۶۰۰ نفر نیروی کار در پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس

    کد خبر :113835

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: برای تأمین نیروهای مستقیم قراردادی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس اقدام به استخدام ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر خواهیم کرد.

محمود امین نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با بیان اینکه بر اساس برنامه زمان بندی باید پیشرفت ساخت این پالایشگاه تا پایان امسال به 75 درصد افزایش یابد، گفت: پیش‌بینی‌ها و برآوردها حاکی از این است که تا پایان سال 97 عملیات ساختمان و نصب پالایشگاه به پایان می‌رسد و از سال 1398 مراحل راه‌اندازی و در نهایت بهره‌برداری از این پالایشگاه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اشتغال آفرینی فعلی این پروژه در حال حاضر به صورت مستقیم بالغ بر 4هزار و 780 نفر و به صورت غیرمستقیم بالغ بر حدود 8هزار نفر است.

امین‌نژاد با بیان اینکه برای تأمین نیروهای مستقیم قراردادی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس اقدام به استخدام 500 تا 600 نفر خواهیم کرد گفت: اکنون در حال نهایی کردن چارت نیروهای انسانی پالایشگاه هستیم و اواخر امسال آزمون استخدامی جذب این تعداد نیرو را از طریق یکی از دانشگاه های معتبر برگزار می کنیم.

وی افزود: بعد از آن انجام مصاحبه، معاینات پزشکی و … پیگیری خواهد شد تا این نیروها یک سال قبل از بهره برداری از پالایشگاه مشخص شده و در واحدهای مشابه مشغول کارآموزی شوند تا زمان آغاز بهره برداری از پالایشگاه ، نیروهای آموزش دیده داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید