دیدار علی‌عسگری با جانبازان دفاع مقدس

    کد خبر :113784

رئیس رسانه ملی در دیدار جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) با بیان اینکه جانبازان از سرمایه‌های نظام هستند، گفت: باید زمینه‌ای ایجاد شود تا از تجربیات جانبازان در بخش‌های مختلف استفاده شود.

علی‌عسکری در آخرین روزهای هفته دفاع مقدس در دیدار با جانبازان مستقر در آسایشگاه امام‌خمینی (ره) ضمن تجلیل از مقام ارزشمند جانبازان هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از زحمات خالصانه کارکنان زحمتکش آسایشگاه، گفت: مردم و نظام ما همواره قدردان کسانی هستند که برای آسایش و آرامش کشور از جان خود گذشتند و سختی‌های ایثارگری و جانبازی را به جان خریدند.

وی افزود: معتقدم هیچ‌ کسی و هیچ کاری نمی‌تواند ذره‌ای از سختی‌هایی را که شما تحمل می‌کنید جبران کند و اساسا ظرفیت جبران آن در این دنیا وجود ندارد، چرا که شما با خداوند معامله کردید و اجر و پاداش‌تان نیز در درگاه خداوند محفوظ است.

رئیس صدا و سیما با تاکید بر ضرورت پاسداشت رشادت‌های جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نسل امروز بیش از هر زمانی نیازمند شناخت عمیق این رشادت ها و از خود گذشتگی هاست و صداوسیما تولید برنامه‌های متنوع در خصوص زندگی جانبازان را از اولویت‌های خود می داند.

علی‌عسکری با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران از سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار کرد: باید زمینه ای ایجاد شود تا از تجربیات جانبازان در بخش‌های مختلف استفاده شود و رسانه ملی آمادگی دارد تا ضمن معرفی جانبازان متخصص و کارآفرین، زمینه انتقال تجربیات آنان را فراهم سازد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار تنی چند از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره)، در فضایی صمیمی، نکاتی را درباره مسایل جانبازان و ضرورت توجه رسانه به این مسایل مطرح کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید