انتقال پیکر 6 شهید تروریستی حله به خوزستان

    کد خبر :113363

پیکر پاک شش شهید خوزستانی حادثه تروریستی حله امشب وارد فرودگاه اهواز شد.
خبرگزاری ایسنا: پیکر پاک شش شهید خوزستانی حادثه تروریستی حله عراق امشب (۵ مهرماه) در میان استقبال مردم و مسئولان وارد فرودگاه اهواز شد.

در بدو ورود پیکر این شهدا به فرودگاه اهواز مراسم استقبال با حضور خانواده‌های شهدا و جمعی از مسئولان استان خوزستان از جمله حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری، دهقان معاون امنیتی انتظامی استانداری، فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران خوزستان، آیت‌الله حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور برگزار شد.

در حادثه تروریستی حله در عراق در پنجم آذرماه سال گذشته ۵۵ نفر از زائران خوزستانی که برای شرکت در مراسم اربعین رهسپار کربلا شده بودند به شهادت رسیدند.

از میان شهدای خوزستانی این حادثه تروریستی تا روزهای اخیر تنها شش شهید زن مفقودالاثر بودند که در طول ۱۰ ماه اخیر با انجام آزمایش‌های مکرر از پیکرهای باقیمانده شهدای این حادثه که از عراق به تهران منتقل شده بودند، این شش شهید نیز شناسایی شدند.

چهار نفر از این شهدا از اهواز، یک نفر از شادگان و یک نفر دیگر نیز از حمیدیه است. پیکر این شهدا فردا در شهرستانهای مربوطه تشییع خواهد شد.

شهدای اهوازی ساعت ۱۶ فردا (۶ مهرماه) از ابتدای گلزار شهدا تا قطعه خاص شهدای حسین تشییع خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید