حکایت زندگی خانواده ای در اتاقک بار کامیون

    کد خبر :113235

خانواده مسعود که با مشکلات مالی بسیاری دست به گریبان است برای ادامه زندگی خود به اتاقک بار کامیون پناه آورده و چشم انتظار یاری نیک اندیشان گرهگشا هستند.
این اتاقک کامیون حکایت زندگی خانواده 9 نفره ای را در دل خود جای داده که از گردش تقدیر برای ادامه زندگی مجبور به اسکان در آن شده اند.

به گزارش نامه نیوز، مسعود 40 ساله اهل مشهد چندی پیش کامیونی خریداری کرد و به دلیل مشکلاتی که فروشنده برایش ایجاد کرد نتوانست آن را پلاک کند لذا هنگام عزیمت به سمت قائن کامیونش در گناباد واقع در جنوب خراسان رضوی توقیف شد.

وی که به دلیل مشکلات مالی مجبور به تخلیه منزل اجاره ای خود در مشهد شده بود و محلی هم برای زندگی نداشت به ناچار از دو ماه پیش تاکنون همراه خانواده در اتاقک همان کامیون در کنار پارک دلگشای شهر گناباد زمینگیر شده است.

هم اینک او به همراه همسر و سه فرزندش در این اتاقک کامیون زندگی می کند و بقیه فرزندانش نزد بستگان در مشهد نگهداری می شوند.

* کمک مسئولان گناباد به خانواده مسعود
رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: نوشت افزار، کتابهای درسی، هزینه ثبت نام در مدارس و لباس فرم دو فرزند دانش آموز این خانواده با هماهنگی این اداره به صورت رایگان تامین شده است.

هادی محمدپور افزود: تا زمان رفع مشکل این خانواده فرزندان به صورت رایگان در گناباد به ادامه تحصیل می پردازند و از هیچگونه حمایت و کمک به آنها دریغ نمی شود.

فرماندار گناباد هم گفت: به دلیل اختلافات مالی، کامیون این فرد در گناباد توقیف شده و با توجه به ادعای وی که احتمال کلاهبرداری در فرآیند خرید آن وجود دارد مراتب توسط دادستانی و مراجع قضایی در دست بررسی است.

محمدعلی نبی پور افزود: از طریق یکی از موقوفات شهرستان که مربوط به وقف افراد در راه مانده است کمکهای مالی به این خانواده انجام شده و پیگیریهایی برای اسکان موقت و تامین نیازهای اولیه آنها در دست انجام است.

گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید