آدم ربایی چند دقیقه‌ای در سرخس

    کد خبر :113090

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری یک آدم ربا و ر‌هایی گروگان ۳۲ ساله در شهرستان سرخس خبر داد.

سردار « قادر کریمی» در تشریح پرونده آدم ربایی چند دقیقه ای در شهرستان سرخس گفت: ساعت ۲۰ شامگاه سه شنبه ماجرای آدم ربایی در یکی از خیابان های شهرستان سرخس به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر و ماموران انتظامی سرخس با هدایت های سرهنگ دماوندی وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی های اولیه با توجه به اظهارات شاهد عینی این آدم ربایی حاکی از آن بود که فرد ربوده شده با خودروی جک برای خرید توقف کرده و به محض ورودش به داخل مغازه ۲ نفر با تبر و میله و با ضرب و شتم این فرد را سوار خودروی سواری کرده و به سرعت از محل دور شده اند.

سردار قادر کریمی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات گسترده پلیسی ماموران انتظامی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد گروگان با یکی از آشنایان از چندی قبل اختلاف های خانوادگی داشته است.

با به دست‌ آمدن این سرنخ تحقیقات پلیسی با دقت بیشتری انجام و ماموران یکی از عاملان این آدم ربایی را شناسایی و در کمتر از ۱۵ دقیقه او را دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی گروگان ۳۲ ساله را آزاد و به آغوش خانواده اش باز گرداندند.

وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر پرونده ادامه دارد خاطرنشان کرد: شهروندان باید برای برطرف کردن اختلاف های این چنینی از هیجانات منفی اجتناب کنند چرا که تصمیم های ناگهانی منجر به خشم شده و ممکن است با اقدامی نسنجیده مانند آنچه در این پرونده رخ داد مشکلات دیگری سر راه افراد قرار بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید