ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن مواد مخدر

    کد خبر :112874

در عملیات ضربتی و غافلگیرانه یگان‌های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان یک تن و ۳۱۶ کیلوگرم موادمخدر کشف و ۱۰ قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های “نیکشهر” و “سراوان” در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودرو‌های کوهستانی و تیزرو، قصد جا به جایی مواد مخدر در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، شب گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری ۶ نفر از این قاچاقچیان، توقیف پنج دستگاه خودرو و کشف یک تن و ۱۱ کیلوگرم تریاک شدند.

سردار قنبری در ادامه به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر اشاره کرد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان “دلگان” با اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای و مسلح دیگر شدند و در یک عملیات غافلگیرانه سه دستگاه خودرو متعلق به این باند را توقیف و ضمن دستگیری چهار قاچاقچی در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۰۵ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید