شعب بانک صادرات ایران به سوپرمارکت مالی تبدیل می‌شوند

    کد خبر :112355

بر اساس نقشه راه ابلاغی، شعب بانک صادرات ایران همگام با نیازها و انتظارات مشتریان متحول شده و خدمات مورد نیاز آنها را ارائه خواهند کرد.

مدیر عامل این بانک طی بازدید از ٢ شعبه خیابان پیروزی و مسعودیه، با اعلام خبر فوق افزود: طبق نقشه راه ابلاغی، تمامی شعب بانک صادرات ایران به خدمات تعریف شده در طرح سوپر مارکت مالی مجهز می شوند و مشتریان علاوه بر دریافت خدمات بانکی و بیمه ای، مشاوره های مالی و سرمایه گذاری و سرویس های ویژه مالی را در شعب این بانک دریافت خواهند کرد.

بنا بر این گزارش، زراعتی و هیات همراه در بازدید صمیمانه از شعبه پیروزی کد ٣٩٤ واقع در شرق تهران و شعبه مسعودیه کد ٣٠٥٢ در جنوب تهران، ضمن بررسی عملکرد آنها، درخصوص وصول مطالبات، تخصیص بهینه مصارف و معرفی خدمات نوین بانکی راهنمایی های لازم را به کارکنان بانک ارائه و برخدمت رسانی به موقع و سریع به مشتریان تاکید نمود.

گفتنی است، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این بازدید به همراه علی حاجی پور، معاونت شعب و بازاریابی و همچنین حسن فراهانی، مدیر امور حراست و حفاظت بانک، با مشتریان بی واسطه به گفتگو پرداخت و خدمات رسانی به آنها را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

لازم به ذکر است، بانک صادرات ایران با داشتن قریب به ٣ هزار شعبه و باجه در سراسر کشور، بزرگترین بانک خصوصی کشور بوده و بیشترین تعداد کارت های بانکی فعال را نیز به خود اختصاص داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید