جری لوییس ۶ فرزند از ازدواج اولش را از ارث بی‌نصیب گذاشت

    کد خبر :112313

کمدین مشهور که به تازگی درگذشت، برای ۶ فرزندی که از ازدواج اولش دارد هیچ چیزی در وصیتنامه‌اش در نظر نگرفته است.

به گزارش  مهر به نقل از آسوشیتدپرس، برمبنای آخرین وصیتنامه‌ای که از نماد خنده در هالیوود به جای مانده، جری لوییس برای ۶ فرزندی که از همسر نخستش یعنی پتی پلامر دارد، هیچ میراثی به جای نگذاشته است.

این کمدین در وصیتنامه‌ای که متعلق به سال ۲۰۱۲ و آخرین وصیتنامه وی است نوشته است: من به عمد گری لوییس، رونالد لوییس، آنتونی جوزف لوییس، کریستوفر جوزف لوییس، اسکات آنتونی لوییس و جوزف کریستوفر لوییس و فرزندان آنها را از اموالم محروم کرده‌ام. قصد من این بوده است که آنها هیچ نصیبی از ارث من نبرند.

فرزند ششم این زوج یعنی جوزف کریستوفر لوییس سال ۲۰۰۹ بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان سپرد.

لوییس و همسرش پاملا به مدت ۳۶ سال از سال ۱۹۴۴ تا ۱۹۸۰ با هم زندگی مشترک داشتند. یکی از فرزندان آنها یعنی گری لوییس به موسیقیدانی موفق بدل شده است.

به این ترتیب اموال بسیار قابل توجه این کمدین به همسرش سندی پیاتیک می‌رسد. این زوج یک دختر ۲۵ ساله دارند که او را به فرزندخواندگی پذیرفته‌اند.

همسر دوم وی رقصنده‌ای در لاس وگاس بود و این ۲ سال ۱۹۸۳ با هم ازدواج کردند و دانیله را سال ۱۹۹۲ به فرزندخواندگی پذیرفتند.

لوییس آگوست امسال در سن ۹۱ سالگی بر اثر مشکل قلبی درگذشت.

دختر او دانیله که به عنوان مدیر برنامه‌های کمدی فعالیت می‌کند تایید کرد پدرش در منزل، به مرگ طبیعی و در کنار خانواده‌اش درگذشت.

ارثیه جری لوییس ۵۰ میلیون دلار است.

تصویری از دختر جری لوییس که فرزند نامشروع است، چندی پیش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد این فرزند وی بی‌خانمان است و گوشه خیابان زندگی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید