آیفون 10 با ۳ گیگابایت حافظه رم و باتری ۲۷۱۶ میلی‌آمپر ساعتی همراه است

    کد خبر :112289

اطلاعات فاش شده از سند TENAA چین نشان از این دارند که آیفون ۱۰ اپل از وجود حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی در کنار باتری ۲۷۱۶ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

اطلاعات برگرفته از سند نهاد تأیید مخابراتی چین یا همان تینا نشان از این دارند که آیفون ۱۰ اپل با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و باتری با ظرفیت ۲۷۱۵ میلی‌آمپر ساعت همراه شده است. از دیگر اطلاعات ارائه‌شده باید به تراشه‌ی A11 بایونیک مورد استفاده در آیفون ۱۰ اشاره کنیم که با فرکانس پردازشی ۲.۴ گیگاهرتزی فعالیت می‌کند.

مشخصات فنی آیفون 10

این اطلاعات توسط استیو همرستوفر که یکی از افشاگران نام‌آشنای دنیای فناوری است، ارائه شده است. در مقایسه با دو نسخه‌ی دیگر آیفون‌ که هم‌اکنون راهی بازار شده‌اند، آیفون ۱۰ از وجود باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد. آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به ترتیب از وجود باتری‌هایی با ظرفی ۱۸۲۱ و ۲۶۹۱ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند.

به نظر می‌رسد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به آیفون ۱۰ باعث شده است این گوشی هوشمند به باتری با ظرفیت بالاتری نیاز داشته باشد. از جمله‌ی فناوری‌های جدید اضافه‌شده به آیفون ۱۰ که به‌طور حتم به نیروی بیشتری نیاز دارند، باید به فناوری تشخیص چهره‌ی موسوم به TrueDepth اشاره کرد که درواقع بنیان فیس آی‌دی روی آن نهاده شده است. آیفون ۱۰ همچنین از دوربین دوگانه‌ای بهره می‌برد که در آن هر دو دوربین از وجود فناوری لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کنند؛ این در حالی است که اپل معمولا در گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه، تنها در دوربین اصلی از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد.

همچنین باید به نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد مورد استفاده در آیفون ۱۰ اشاره کرد؛ هرچند این نمایشگر اولد در مقایسه با ال‌سی‌دی مصرف پایین‌تری دارد و از این‌رو نمی‌توان نمایشگر آیفون ۱۰ را یکی از منابع پرمصرف انرژی این گوشی هوشمند خواند. از جمله‌ی اطلاعات دیگر فاش شده در مورد مشخصات فنی آیفون ۱۰ باید به فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی تراشه‌ی این گوشی اشاره کرد که مشابه با فرکانس پردازشی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید