چرا توییتر توییت توهین آمیز ترامپ را حذف نکرد؟

    کد خبر :112219

توییت تند رئیس جمهور آمریکا در مورد حذف کره شمالی از کره زمین باعث انتقادات شدید از این شبکه اجتماعی شده که چرا محتوای این پیام نامناسب را حذف نکرده است.

به گزارش بیزینس اینسایدر، منتقدان عملکرد توییتر می‌گویند این شبکه اجتماعی به قواعد و سیاست گذاری های خود پایبند نبوده و در حالی که باید توییت های تند و پرخاشگرانه را حذف کند، این کار را در مورد پیام تند دونالد ترامپ انجام نداده است.

روز دوشنبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با ارسال پیامی در توییتر کره شمالی را تهدید کرد که دیگر برای مدت زمان زیادی وجود نخواهد داشت. حالا توییتر که با فشارهای فزاینده ای مواجه است مجبور شده در این زمینه توضیحاتی ارائه کند.

در توئیت شش بخشی متعلق به حساب کاربری سیاست گذاری عمومی توییتر، این شرکت توضیح داده که توئیتر برای تعیین اینکه آیا ارسال مطلبی قوانین آن را نقض کرده یا خیر، موضوع منافع عمومی و ارزش خبری را در نظر می گیرد.

به گفته توییتر این ملاحظات باعث شده که شرکت یادشده از حدف پیام تند ترامپ خودداری کند. البته شرکت یادشده می گوید به زودی سیاست گذاری های خود را به روز خواهد کرد تا بتواند بهتر به نظرات دیگر کاربران و منتقدان احترام بگذارد.

ارسال پیام توئیتری تند ترامپ در شرایطی صورت می گیرد که تنش میان دو کشور آمریکا و کره شمالی به بالاترین حد خود رسیده و دو کشور به شدت علیه هم لفاظی می کنند. کره شمالی هم در ماه های اخیر چندین آزمایش موشکی انجام داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید