کشف صدها کتاب مبتذل و عرفان های دروغین با اجرای طرح رعد

    کد خبر :112148

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در عملیات طرح رعد صدها کتاب مبتذل و عرفان‌های دروغین کشف شد و سه تن در این راستا دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه جمع‌بندی طرح رعد2 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح رعد یک اقدام جدید در پلیس تهران است و در این طرح از ظرفیت تمامی کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها استفاده می‌شود.

وی در ادامه افزود: با پایان یافتن طرح رعد، طرح رعد2 اجرایی شد و پس از کارهای اطلاعاتی در زمینه جرم و سرقت، سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اذعان کرد: در راستای دستگیری 161 خرده فروش، 32 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. همچنین بیش از 90 دستگاه خودرو، 76 دستگاه موتور سیکلت، 105 دستگاه دوچرخه و 350 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد و این سارقان به 1500 فقره سرقت دیگر خود اعتراف کردند.

وی افزود: همچنین مقادیر زیادی انواع پوشاک و البسه که به طرز غیرقانونی وارد کشور شده بود، به ظن قاچاق ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: یک باند بزرگ دارو و مواد نیروزا و بهداشتی که در فضای مجازی فعالیت داشت و اقدام به عرضه داروهای تقلبی می‌کرد با رصد پلیس فتا شناسایی شد و در راستای طرح بین‌المللی فان چی آی، 102 تن دستگیر و این باند دارو منهدم شد و ارزش داروهای کشف شده از این باند 2 میلیارد تومان اعلام شده است.

سردار رحیمی از مردم خواست تا برای خرید دارو دقت بیشتری کنند، چرا که فروشندگان داروها برچسب‌های تقلبی در اختیار دارند و با این برچسب ها داروهای تقلبی را عرضه می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در عملیات طرح رعد صدها کتاب مبتذل و عرفان‌های دروغین کشف شد و سه تن در این راستا دستگیر شدند.

سردار رحیمی در پایان به تمهیدات پلیس برای مراسم تشییع شهید حججی اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولیت برقراری امنیت مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی بر عهده پلیس است و از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 ظهر محدودیت های ترافیکی برای مسیرهای تشییع جنازه شهید حججی از جمله میدان امام حسین(ع)، میدان شهدا و میدان خراسان پیش بینی شده است و از شهروندان درخواست می‌کنیم که از تردد با خودرو در این مسیرها خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید