«یک اتفاق کاغذی» در بازار کتاب

    کد خبر :111900

انتشارات قلم طلایی کتاب «یک اتفاق کاغذی» اثر مرتضی حسنی را منتشر کرده است.

سمیه سادات علوی‌نیا مدیر مسئول انتشارات قلم طلایی، در خصوص جدیدترین آثار این انتشارات گفت: تازه‌ترین کتابمان مجموعه شعر «یک اتفاق کاغذی» به قلم مرتضی حسنی است. اشعار این کتاب بیشتر در قالب‌های غزل و قطعه سروده شده‌اند. موضوع اکثر شعرهای این کتاب اجتماعی است در این اثر شعرهای عاشقانه هم دیده می شود. کتاب دیگر انتشارات قلم طلایی «سپیدار مضمون» اثر هومن خرازیان است.

وی افزود: کتاب «سپیدار مضمون» مجموعه شعرهای سپید و نو هومن خرازیان است. شعرهای این مجموعه با مضامین عاشقانه و اجتماعی سروده شده‌اند. حالت خاصی در شعرهای این اثر دیده می‌شود. زبان مجموعه شعر سپیدار مضمون زبان تازه‌ای است و در آن همه مسائل را از نگاه تازه‌ای می‌بینید.

مدیر مسئول انتشارات قلم طلایی با اشاره به مجموعه های در دست چاپ این انتشارات اظهار کرد: مجموعه شعر سیمین صالحیان و «شعله بیدار» اثر محمد علی حسینی در انتشارات قلم طلایی مراحل انتشار را طی می‌کنند. اصغر هدایتی هم مجموعه شعر خود را برای انتشار به این انتشاراتی سپرده است. هنوز نام اثر مشخص نیست. این کتاب ها تا عید نوروز منتشر خواهد شد. از کتاب های دیگر انتشارات قلم طلایی که هم اکنون مراحل چاپ را طی می‌کند، می توان به رمان «شیث» اثر محمد سجاد نگه‌دار ،جلد دوم کتاب «ای کاش یادم نمی‌آمد» همین نویسنده و مجموعه شعر محمدرضا خرمشاهی اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید