جریانات میانمار و داعش در2سریال جدید رادیویی

    کد خبر :111642

سریال های رادیویی جدید با عناوین «سراب» و «من یک روهینگیایی هستم» وارد مرحله تولید در رادیو نمایش شد.

«سراب» یک سریال رادیویی ۷ قسمتی است که بر اساس زندگی افرادی که به گروه های تکفیری داعش ملحق شده اند ولی وقتی در جریان آرمان آنها قرار می گیرند از گروه آنها جدا می شوند، شکل گرفته است.

سهیلا خدادادی نویسنده ۲ سریال رادیویی «سراب» و «من یک روهینگیایی هستم» ضمن بیان این مطلب افزود: سریال رادیویی «سراب»، واقعیت و زندگی ۷ شخصیت غیر ایرانی جدا شده از داعش است که تحقیقات آن را بر اساس گزارش های مستند تلویزیونی و کتاب های منتشر شده در این خصوص کامل کرده ام و دلیل نوشتن این سریال آن بوده که به جوانانی که اطلاعات کاملی درباره دین مبین اسلام ندارند هشدار دهم که اسلام واقعی را بشناسند و خدای ناکرده تحت تاثیر گروه های تکفیری قرار نگیرند.

وی گفت: سریال رادیویی «من یک روهینگیایی هستم» را نیز بر اساس وضعیت مسلمانان میانمار نوشته ام که به دخالت و تاثیر آمریکا در امور داخلی میانمار اشاره دارد. طبق تحقیقات مشخص شده آمریکا به دلیل شرایط خاصی که میانمار از نظر اقتصادی ایفا می کند با نفوذ در تنگه میانمار و دخالت در امور داخلی این کشور، در نسل کشی مسلمانان نقش بسزایی داشته است.

این نویسنده در پایان گفت: قهرمان نمایش رادیویی «من یک روهینگیایی هستم»، خبرنگاری است که این اطلاعات را جمع آوری می کند و از داستان پشت پرده این نسل کشی با خبر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید