«مینا و دوستان ۲» به زودی از شبکه های سیما

    کد خبر :111610

مجموعه «مینا و دوستان ۲» به زودی از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

مجموعه «مینا و دوستان ۲» در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه ای با تکنیک سه بعدی برای مخاطبان کودک و نوجوان ساخته شده که مراحل صداگذاری و موسیقی خود را می گذراند و به زودی از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه که به قلم حجت الاسلام مهدی داوودآبادی به رشته تحریر درآمده درباره دختری به نام مینا است که در یکی از روستاهای شمال کشور زندگی می کند اهالی این روستا گاهی با مشکلاتی مواجه می شوند که مینا به همراه دوستان خود و همچنین پلنگ پرتقالی اش سعی در کمک به مردم و محیط زیست دارد که در این راه با چالش هایی مواجه می شود.

محمدی نیگجه تهیه کننده این مجموعه درباره روند تولید «مینا و دوستان ۲» گفت: این مجموعه که ادامه مجموعه «مینا و دوستان ۱» و از تولیدات مرکز صبا است در پایان شهریور سال ۱۳۹۴ از سوی مرکز صبا سفارش داده شد و با توجه به حساسیت مرکز صبا راجع به فیلمنامه ها و استوری بورد، در اواخر شهریور سال ۱۳۹۵ پیش تولید این مجموعه آغاز شد. بعد از حضور امیر عزیزی کارگردان «مینا و دوستان ۲» و آسیب شناسی پروژه تصمیم گرفته شد نیلوفر شکرآبی به عنوان کارگردان هنری به جمع ما اضافه شود. این تغییرات باعث شد بیش از ۷۰ درصد تکستچرها و آبجکت های محیطی عوض شوند و از نرم افزارهای جدیدی مانند Marvelous Designer و RealFlow و HairFarm و Cinema ۴D استفاده کنیم که در نتیجه باعث بهبود کیفیت پروژه شد.

از سایر دست اندرکاران این مجموعه می توان به مدیرتولید: بابک محمدی نیگجه، انیماتورها: سعید مقدم، ایمان خانچی، امیر کوشافر، ندا ستاری، سارا تقی دوست، حامد سفری، مهران پاسبان، خانم ها عوض زاده و اثنی عشری، نورپردازی: احمد ابراهیمیان، رندر: احمد ابراهیمیان، رضا هلالیان، هادی موسوی، بهزاد صفایی، امیر صفائیان و علی تهرانی، رندر فارم: شرکت های رضوان و رایمون مدیا، آهنگساز و صدا گذاری: آرمین بهاری، تدوین: بابک محمدی نیگجه، لی اوت: سمیه محمدی، حجت الاسلام یاسر مرادی و مدل سازی: حمیدرضا حسن لو، حمیدرضا افشار و علی جورابچیان اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید